Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rompetrol lanseaza EfixS – carburantul care aduce putere motorului

Rompetrol şi Infinit Solutions Agency au creat identitatea vizuală a carburantului EfixS, un nou produs din segmentul carburanților premium, care, de la jumătatea lunii noiembrie, a înlocuit carburantul Alto. Rezultatul este o campanie ă care pune în lumină noile beneficii ale carburantului EfixS cu ajutorul unui concept simplu – Dă un plus de putere motorului tău!

„Am lansat EfixS din dorința de a oferi clienților noștri un carburant care oferă plusul de putere pe care și-l dorește orice șofer. EfixS asigura o creștere a performanțelor motorului, a randamentului si fiabilității acestuia, având grijă să-i ofere în același timp o protecție sporită și beneficiul calității carburanților produși la rafinăria Petromidia, exclusiv la standard Euro 5”, a declarat Alexey Golovin, Director de comunicare al Grupului Rompetrol.

Infinit Solutions Agency a realizat pentru EfixS identitatea vizuală și materialele de producție ale campaniei. De asemenea, agenția a creat Key Visual-ul campaniei, din care au fost declinate materialele de producție (de la stickerele de totem sau pompă, la postere, print-uri sau stickere de oglindă) care au fost folosite în stațiile Rompetrol din țară. Campania a implicat şi o componentă de social media, radio, dar şi proiecte speciale.

Pe partea de digital, Infinit Solutions Agency a lansat site-ul www.efixs.ro, un site dinamic unde sunt prezentaţi cei doi carburanți, Efix și EfixS, și o aplicație de Facebook care va fi lansată la începutul lui 2013.
Agenţia a refăcut şi logo-ul Efix.

„Mă bucură foarte mult că am avut ocazia să gândim atât noul brand, din punct de vedere al identităţii vizuale, cât şi întreaga campania de lansare. Este un produs la care, alături de echipa Rompetrol, ţinem foarte mult şi am pus cu toţii mult suflet. Abordarea a fost, evident, una „tradigitală”, în care am declinat conceptul pe canalele clasice, folosind şi o foarte puternică componentă digitală – microsite şi joc – prin care urmărim şi o conversie cât mai bună, în lead-uri, în vizite şi, bineînţeles, în vânzări”, a declarat Alex Cernătescu, CEO şi Head of Strategy Infinit Solutions Agency.

EfixS aduce un plus de putere pentru motor. Acest lucru a stat şi la baza campaniei propuse de agenţia Infinit care integrează şi structurează toate planurile cu care interacţionează consumatorul. Pentru a comunica diferențiat către consumatorii din categorii diverse, Infinit s-a concentrat pe a sublinia cât mai bine faptul că fiecare produs Efix oferă beneficii particulare. Astfel, Efix va continua să satisfacă nevoile de economisire pe termen lung, în timp ce EfixS se adresează direct nevoii de performanță a motorului pentru consumatorii premium.

Echipa Infinit Solutions Agency: Alex Cernătescu – CEO & Head of Strategy, Emanuel Zeiler – Managing Partner, Delia Dobre – Junior Account Executive, Alexandru Sucher – Head of Development, Alexandru Gheorghe – Art Director, Sabin Macovei – Traffic Manager, Silvia Grădinaru – Junior Copywriter, Marius Goleanu – Graphic Designer, Adrian Gheorghe – Web Developer, Mihaela Stăncilă – Front End Developer, Remus Neacşu – Web Developer.

Echipa Rompetrol: Raluca Mihalcea – Brand Building Manager, Olga Denyakina – Marketing Specialist, Golovin Alexey – Rompetrol Group Communication Director, Ioana Enache – Marketing Manager Downstream, Bucur Manuela – Marketing Coordinator Downstream.

Bucuresti, 19.12.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.