Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romcim, Multibat si 23 Communication Ideas lanseaza promotia cu salarii pe iarna pentru mesteri:

“Cu Romcim si Multibat, la iarna esti avantajat!”

Din 1 iunie până pe 31 august, cei care trimit codul promoţional din interiorul sacilor de Romcim şi Multibat pot câştiga unul dintre cele 100 de salarii-premiu de 1000 de Euro sau una dintre cele 1000 de salopete din promoţie.

Campania este construită plecând de la faptul că, în perioada off-season de construcţii, meşterii rămân fără venituri.

Astfel, Romcim şi Multibat vor acoperi, pentru 100 dintre ei, salariul pe perioada iernii, iar ideea de creaţie a fost construită cu umor pe “confuzia” personajului principal în legatură cu anotimpurile vara/ iarna.

Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas: “Spotul promoţional Iarna e ca vara! este, până acum, cel la care am lucrat cu cea mai mare placere, în 2015. Aţi crede, probabil, că se datorează lucrului cu Adrian Vancica şi a unui scenariu haios. Nu v-aţi înşela prea mult, comedia este rară în calupul publicitar şi îmi era dor de ea; însă surpriza şi plăcerea mea au venit din redescoperirea unui gen de client pe care mai că îl credeam dispărut. Un client care îşi întelege şi îşi preţuieste utilizatorul final suficient de mult încât să îi dea acestuia ce vrea: poveste, umor, personaje, distracţie, nu doar mesaje de marketing. Un client care îşi preţuieşte suficient agenţia încât să o şi ascullte, dacă tot o plăteşte. Un client care a lăsat ca mesajul său promoţional să fie spus râzând, pentru că se potrivea şi pentru că nu s-a mai făcut niciodată. Motive pe care nu le-ar înţelege niciun focus grup. Costin Borc, Monica Tudor, Diana Giurgiuvanu, mulţumim pentru un proiect făcut cu zâmbetul pe buze.”

Acesta este primul proiect la nivel naţional dezvoltat împreună pentru brandurile Romcim şi Multibat, în urma pitch-ului de strategie şi creaţie organizat în vara lui 2014.

Romcim şi Multibat sunt branduri etalon pe piaţa locală de materiale de construcţii. Romcim este un ciment beton care are la bază formula 3R: Rezistenţă, Rapiditate, Rezultat, utilizat în betoane simple sau armate şi pentru orice lucrări individuale. Este uşor de utilizat şi aplicat, cu o rezistenţă finală superioară. Multibat este primul liant pentru mortare de zidărie şi tencuială de pe piaţa locală, numarul 1 în piaţă – un produs foarte îndrăgit de meşteri şi de beneficiari: Multiaplicat, Multipreferat, MULTIBAT.

Mai multe informaţii pe www.lafarge.ro şi www.agentia23.ro.

Bucuresti, 16.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.