Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ROMAQUA GROUP BORSEC si BIGGER lanseaza primul spot din seria Albacher

Romaqua Group şi BIGGER Group au lansat “Frâna”, prima execuţie TV dintr-o  serie de trei spoturi pentru berea Albacher. Aceasta producţie marchează lansarea pe piaţă a noului brand, anunţând totodată şi prima promoţie Albacher: 2.5 litri la pret de 2 litri.
Povestea seriei de spoturi Albacher porneşte de la întâmplarile care se petrec într-o gaşcă de patru prieteni, unde fiecare dintre ei are deja “locul stabilit”. În “Frâna” întâlnim “rivalitatea“ dintre liderul grupului şi cel care tinde mereu către acest loc. Cei patru prieteni stau undeva la iarbă verde, bucurându-se de un grătar, iar unul dintre ei, mai fiţos, cu o maşina străină, tot încearcă să plece de pe loc fără să-şi dea seama că, din cauza căldurii care îl împiedică să judece “la rece”, are frâna de mână trasă.

“Atunci când termometrul arată multe grade peste plus, Albacher e berea rece care te răcoreşte, te limpezeşte, te face să «îţi meargă mintea la rece». Bărbaţii din spoturile Albacher sunt oameni cu meserii diverse şi oneste, oameni cărora le place să meargă din când în când la un grătar cu prietenii lor de-o viaţă. Poantele lor sunt poante pe care le pot face la fel de bine şi un avocat, un deputat, un doctor sau un simplu muncitor, atunci când vine vorba de «una rece pentru profesionişti»” a declarat Valentin Lică, Copywriter BIGGER Group.

În următoarele luni, campania TV de promovare a brand-ului urmează să alterneze cele trei spoturi. Filmările pentru „Frâna” au avut loc în parcul Crângaşi din Bucureşti, într-o zi călduroasă de la începutul acestei veri, ocazie cu care toată echipa s-a bronzat grozav!

“S-a lucrat foarte mult la dezvoltarea acestui nou produs. Aproape doi ani a durat definitivarea şi implementarea tuturor conceptelor grafice legate de ambalaj, etichetare, doze, folie de protecţie pentru doze şamd. Spotul Albacher a încununat toate eforturile noastre de până acum şi suntem foarte mulţumiţi de rezultat.” a declarat Adrian Teslovan, Director Marketing Romaqua Group Borsec.

Echipa Albacher a fost formată din Adrian Teslovan, Director Marketing Romaqua Group, Mihaela Drăghici, PR Director Romaqua Group, Roxana Rădulescu Specialist Marketing Romaqua Group şi echipa BIGGER: Luciana Zamfirescu – Business Development Director, Ştefan Voloacă – Creative Director, Valentin Lică – Copywriter, Florian Nistor – Art Director, Răzvan Mihai – Strategy Director, Bogdan Borăscu – Strategic Planner, Mihai Stănescu – AV Production Manager şi Diana Cioboată – Brand Communication Manager. Spotul a fost produs de casa de producţie AMV – DOP Viorel Sergovici şi Bogdan Albu, regizor.

Bucuresti, 02.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.