Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii utilizeaza din ce in ce mai mult cardul pentru platile la magazine

· În 2010 volumul tranzacţiilor efectuate cu cardurile debit şi credit BCR la comercianţi au crescut cu 29%; numărul mediu al tranzacţiilor pe cârd la comercianţi a crescut cu 27%
· Românii au plătit mai ales cu cardul la supermarket, farmacii, magazine de îmbrăcăminte şi magazine de bricolaj
· În 2011 BCR doreşte să crească volumul tranzacţiilor la comercianţi cu 20% şi încurajează plată cu cardul printr-o campanie promoţională prin care oferă de 5 ori mai multe puncte de loialitate pentru utilizarea cârdurilor la comercianţi

Volumul tranzacţiilor efectuate cu cardurile debit şi credit BCR la comercianţi în 2010 a crescut cu 29%. În acelaşi timp, numărul mediu al tranzacţiilor pe cârd a crescut cu 27% arătând o preferinţa crescândă a românilor pentru plată cu cardul.

Astfel, în ceea ce priveşte tranzacţiile cele mai frecvenţe, avansul numărului de tranzacţii cu cardul se situează între 7% pentru articolele de bricolaj şi gospodărie, 8% pentru articolele de îmbrăcăminte şi 12% pentru produsele de la supermarket. Faţă de acestea, numărul tranzacţiilor la benzinării au înregistrat o creştere spectaculoasă cu aproape 20%.

În 2011 BCR doreşte să crească volumul tranzacţiilor la comercianţi cu 20%. Pentru a sprijini atingerea acestor volume, BCR lansează începând cu 17 ianuarie 2011 o campanie de marketing în care oferă de 5 ori mai multe puncte de loialitate decât în mod obişnuit pentru utilizarea cârdurilor la comercianţi.

Deţinătorii de carduri BCR vor primi 1,5% bonus pe cardul de debit şi 3% bonus pe cardul de credit din sumele cheltuite la comercianţi sau pe internet, până în data de 1 martie 2011. În plus, clienţii intră automat la tragerea la sorţi din data de 25 martie 2011 unde pot câştiga unul dintre cele 10 premii în valoare de 5.000 RON fiecare prin simplă utilizare a cardului BCR la cumpărături sau pentru cardurile noi emise în campanie.

În 2010 BCR a răsplătit utilizatorii de carduri cu o sumă în creştere cu 69% faţă de 2009. Doar în trimestrul al patrulea din 2010, bancă a a acordat un bonus total de peste 1,3 milioane lei posesorilor de carduri BCR care au făcut plăti cu cardul direct la POS-urile comercianţilor sau pe internet în perioadă 19 Octombrie 2010 – 5 Ianuarie 2011. Bonusul acordat pentru cardurile de debit a crescut cu 34% comparativ cu perioadă anterioară, iar pentru cardurile de credit bonusul acordat a fost similar.

De asemenea, tot astăzi BCR lansează o ofertă promoţională valabilă pentru cardurile de credit Powercard şi BCR Wizz Air achiziţionate în perioadă 17 ianuarie-17 mai 2011, constând în comision 0 (ZERO) la emiterea cardului şi comision 0 (ZERO) de administrare anuală în primul an.

Bucuresti, 17.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.