Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii si-au petrecut dupa-amiezele de sarbatoare impreuna cu TVR

TVR 1 a fost lider de audienţă în ziua dinaintea Paştelui cu partea a doua a emisiunii „Ne vedem la TVR”, ediţia specială de Paşte. Programul „Ne vedem la TVRetro” a adunat, în intervalul orar 16.15-17.20, 1,7 puncte de rating şi 8,2% cotă de piaţă, respectiv o medie de 340.000 de telespectatori din întreaga ţară. Pentru mediul urban, ratingul emisiunii a fost de 2,4% (cotă de piaţă 9,8% şi 274.000 de telespectatori).
   
În ziua Paştelui, Dan Bittman a clasat principalul canal TVR în poziţia de lider de audienţă cu ediţia specială de Paşte „Dănutz SRL”. În medie, 722.000 de telespectatori din întreaga ţară au urmărit emisiunea între orele 17.09-19.15 (3,6% rating şi 12,4% cotă de piaţă), respectiv 464.000 de persoane din mediul urban (TVR 1 înregistrând 4% rating şi 12,7% cotă de piaţă).

Bucuresti, 20.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.