free download 78 travel guides written by experts

Romanii si-au petrecut dupa-amiezele de sarbatoare impreuna cu TVR

TVR 1 a fost lider de audienţă în ziua dinaintea Paştelui cu partea a doua a emisiunii „Ne vedem la TVR”, ediţia specială de Paşte. Programul „Ne vedem la TVRetro” a adunat, în intervalul orar 16.15-17.20, 1,7 puncte de rating şi 8,2% cotă de piaţă, respectiv o medie de 340.000 de telespectatori din întreaga ţară. Pentru mediul urban, ratingul emisiunii a fost de 2,4% (cotă de piaţă 9,8% şi 274.000 de telespectatori).
   
În ziua Paştelui, Dan Bittman a clasat principalul canal TVR în poziţia de lider de audienţă cu ediţia specială de Paşte „Dănutz SRL”. În medie, 722.000 de telespectatori din întreaga ţară au urmărit emisiunea între orele 17.09-19.15 (3,6% rating şi 12,4% cotă de piaţă), respectiv 464.000 de persoane din mediul urban (TVR 1 înregistrând 4% rating şi 12,7% cotă de piaţă).

Bucuresti, 20.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *