Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii pot obtine finantare prin aplicarea la fondul “Arthur Guinness”

Guinness organizeaza cea de-a doua editie a programului "Arthur Guinness Fund", iar antreprenorii romani pot aplica on-line, pana la finalul lunii noiembrie pentru a participa la aceasta competitie care se desfasoara la nivel international.

Antreprenoriatul social este cunoscut la nivel international de cativa ani si are ca scop recunoasterea problemelor sociale si folosirea unei gandiri antreprenoriale pentru crearea unor solutii care sa aduca o serie de schimbari pozitive mediului in care traiesc. Daca in mediul de afaceri performanta se masoara in profit si in impactul asupra societatii, antreprenorii sociali se concentreaza strict pe crearea binelui la nivelul comunitatii.

Avand ca obiectiv identificarea si sustinerea ideilor care pot duce la o imbunatatire vizibila a traiului oamenilor, Arthur Guinness Fund va premia anul acesta 30 de proiecte. Castigatorii vor fi numiti la inceputul anului 2011, iar juriul va lua in considerare trei criterii majore: inovatia – noua abordare a dilemelor sociale, gradul de acoperire – capacitatea planului de a imbunatati calitatea vietii pe o raza cat mai ampla si impactul – sau puterea schimbarii, care trebuie sa fi masurabila.

In perspectiva Guinness, cel mai eficient mod de a promova schimbarea sociala pozitiva este de a investi in antreprenorii sociali care vin cu solutii inovatoare, sustenabile. Astfel, in parteneriat cu organizatia non-profit ASHOKA, compania Guinness ofera posibilitatea ca antreprenorii sociali din jurul lumii sa aiba posibilitatea de a accesa acest fond, dar si expertiza si suportul unei retele puternice la nivel mondial. Pentru mai multe detalii puteti accesa platforma programului pe site-ul www.guinness.com.

Guinness a acordat 3,7 milioane euro castigatorilor de la prima editie a competitiei, urmand ca pana in 2012 valoarea programului social al companiei sa ajunga la 7,4 milioane Euro.

Proiectul de responsabilitate sociala care a debutat in 2009, isi propune sa duca mai departe mostenirea lasata de fondatorul brandului irlandez de bere, Arthur Guinness, care a crezut intotdeauna in bunatatea oamenilor. Acesta este renumit pentru o filozofie puternica a socialului care s-a propagat timp de 250 de ani. El este responsabil pentru unele din cele mai profunde actiuni din istoria filantropiei corporatiste.

Prima fabrica de bere Guinness a fost facuta de Arthur Guinness, in Dublin, in 1759. In momentul de fata, berea Guinness este produsa in 50 de tari si vanduta in mai mult de 150.

URBB, compania in portofoliul careia se afla berea Guinness in Romania, este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare si a apei minerale.

Bucuresti, 27.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.