Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii isi pun tot mai des speranta in emisiunile tv

Mirela Popescu vine la „Câştigi în 60 de secunde” pentru a le asigura un trai mai bun copiilor pe care îi are în grijã

Premiul cel mare, de 50.000 de lei, pus la bãtaie de „Câştigi în 60 de secunde” şi Antena 1 este o tentaţie cãreia cu greu îi poţi rezista. Concurenta celei de -a noua ediţii „Cãştigi în 60 de secunde” vine pe platoul lui Dan Negru convinsã cã precizia şi îndemânarea o vor ajuta sã îşi ducã la bun sfârşit meseria pe care o practicã doar din devotament.

Cel mai tare gameshow din lume, „Câştigi în 60 de secunde” este vãzut de tot mai mulţi români ca o posibilitate de a-şi îmbunãtãţi traiul de zi cu zi. Este şi cazul concurentei celei de-a noua ediţii a emisiunii, care sperã sã le poatã asigura un trai mai bun copiilor pe care îi îngrijeşte singurã şi cãrora le poartã o dragoste de mamã.

Mirela Popesacu are 39 de ani şi este din Roşiorii de Vede. Femeia este asistent maternal şi are în grija sa un bãiat de 14 ani şi o fetiţã de doar 5 anişori, cãrora le poartã de grijã ca şi cum ar fi proprii copii.

Cu un venit lunar de 800 de lei, Mirelei îi este tot mai greu sã le ofere copiilor pe care îi creşte singurã lucruruile de care aceştia au atâta nevoie. Concurenta spune despre ea cã este o fire ambiţioasã şi curajoasã, calitãţi pe care femeia şi le demonstreazã din plin chiar prin rolul pe care a decis sã şi-l asume, acela de asistent maternal.

La mai puţin de un an de la lansarea în Statele Unite, Antena 1 le aduce românilor cel mai tare gameshow din lume, „Câştigi în 60 de secunde”, un concurs incitant cu o mizã de 50.000 de lei. Participanţii sunt oameni obişnuiţi care concureazã individual şi care se luptã doar cu propriile şi cu timpul – 60 de secunde pentru a-şi demonstra îndemânarea. Formatul de succes a fãcut în scurt timp înconjurul lumii, fiind difuzat în ţãri precum Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia şi urmând a fi lansat şi în alte state.

Bucuresti, 31.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.