Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii au petrecut cu Antena 1 pana in zori “La Hanu’ Mirelei”

Peste 1.700.000 de români au urmărit emisiunea “La Hanu’ Mirelei” care a fost lider de piată detașat pe toate categoriile de public

Nu doar “Revelionul Starurilor 2016”, prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, la diferență zdrobitoare față de concurență, ci și emisiunea  “La Hanu’ Mirelei”, unde frumoasa Mirela Boureanu Vaida i-a avut invitați pe cei mai îndrăgiți interpreți ai cântecului popular românesc: Laura Lavric, Nicoleta Voica, Matilda Pascal Cojocãriţa şi Ştefan Cigu, Mioara Velicu, Niculina Stoican, Dinu Iancu Sălăjanu, Cornel Borza, Constantin Enceanu, Gelu Voicu, dar și pe Stela Popescu și Alexandru Arșinel, Adrian Sînă și Sandra N.

În noaptea dintre ani, “La Hanu’ Mirelei” nu a avut rival. Diferențele de audiență din tre emisiunea difuzată de Antena 1 și următoarea clasată au fost și de șase ori mai mari. În minutul de maximă audiență înregistrat la 02.55, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a fost urmărită de 1.711.000 de români, obținând un vârf de audiență de 9,3 puncte de rating și 35,9 procente din cota de piață, în timp ce Pro TV se clasa abia pe locul al nouălea cu un rating de doar 0,5 puncte și un procent infim din cota de piață de doar 1,7%.

 

Astfel, pe publicul comercial, din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea “La Hanu’ Mirelei” (difuzată între 02.50 -05.58) a înregistrat o audiență medie de 4,9 puncte de rating și o cotă de piață de nu mai puțin de 31,5 procente, în timp ce Pro TV obținea în acest interval de timp doar 1,1 puncte de rating și 7,3% cotă de piață.

Diferența dintre Antena 1 și ProTV este și mai mare pe întreg publicul din mediul urban, când  “La Hanu’ Mirelei” înregistrează o audiență medie de 6 puncte de rating și 34,8% cotă de piață, de peste șase ori mai mult decât următorul clasat, ProTv care obținea doar 0,9 puncte de rating și 5,1% cotă de piață.

Pe întreg publicul din România, Antena 1 înregistra pe parcursul difuzării emisiunii „La Hanu’ Mirelei” o medie de audiență de 6,8 puncte de rating și o uluitoare cotă de piață de 37,5 procente, iar cu audiența obținută, Pro TV se clasa abia pe locul al cincilea, după Kanal D, TVR 1 și Etno, cu doar 0,8 puncte de rating și 4,2% cotă de piață.

Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 1 ianuarie 2016

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.