Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii au fost duminica alaturi de sportivele noastre la CE de Gimnastica

TVR 2 a depăşit toate celelalte posturi tv, fiind lider de audienţă pe parcursul transmisiunii în direct de la Bruxelles

Duminică, 13 mai, TVR 2 a fost lider de piaţă pe toate targeturile (naţional, urban şi comercial) cu transmisiunea în direct a finalelor pe aparate din cadrul CE de Gimnastică de la Bruxelles.

Peste 700.000 de români, în intervalul 15.00 – 17.30, au fost alături de sportivele noastre şi au urmărit cu sufletul la gură lupta lor pentru primul loc pe podium.

Evoluţiile româncelor care au câştigat duminică finalele la sărituri, bârnă şi sol, plus încă două medalii de argint (la bârnă şi sol) au înregistrat la TVR 2 la nivel naţional o cotă medie de piaţă** de 10,9% şi un rating* mediu de 3,9%. Valorile medii înregistrate de TVR 2 pe target urban (18 +) au fost de 14,4% cotă de piaţă, respectiv 5,5% rating, iar pe target comercial de 13,1% cotă de piaţă şi 4,1% rating.

Minutul de aur a fost înregistrat de TVR 2 la 17.05 când aproape 1,3 milioane de români la nivel naţional o urmăreau pe Larisa Iordache cu exerciţiul care i-a adus titlul de Campioană Europeană la acest aparat. În acel moment, TVR 2 a înregistrat 1.285.000 telespectatori la nivel naţional, reprezentând o cotă de piaţă de 18,4% şi un rating de 6,7%.

Sursa: Kantar Media, date prelucrate de Compartimentul de Strategie şi Cercetare de Piaţă, Direcţia Marketing şi Vânzări, TVR

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 14.05.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.