Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii au ales Antena 1 in acest weekend

X Factor şi meciul Steaua – Oţelul Galaţi lideri de audienţă

Românii au ales şi în acest weekend Antena 1. Sâmbătă şi duminică, postul din Băneasa s-a impus lider detaşat de audienţă cu super show-ul X Factor şi meciul Steaua- Oţelul Galaţi.

Sâmbată, X Factor s-a impus lider absolut de audienta atat la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cat si în rândul publicului din mediul urban. Muzica, concurenţii cu voci puternice şi reactiile juriului au tinut telespectatorii aproape de Antena 1. Vârful de audienţă a fost de 12,1 puncte de rating, iar cota de piaţă a atins 35,8 de procente, pe publicul comercial al Antenei 1.

X Factor a fost alegerea celor mai multi dintre telespectatori atât sămbătă cand Antena1 s-a clasat pe primul loc in preferintele telespectatorilor, cu o medie de audienta la nivelul targetului 15-54 urban de 8.2 procente si o cota de piata de 25.8%, cifre de audienta aproape duble fata de cele inregistrate de principalul concurent, sât şi duminică, când emisiunea a fost difuzată în reluare. Astfel, duminică 2 octombrie, în intervalul de reluare X Factor, Antena 1 s-a impus din nou pe primul loc în preferinţele românilor, înregistrând o audinenţă medie la nivelul targetului comercial al Antenei 1 de 3.3 puncte şi o cotă de piaţă de 16.5 %. În acelaşi interval, pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu doar 2 puncte de rating şi 10.1 procente share.

Tot duminică, în intervalul 21.31 – 23.24, Antena 1 s-a impus lider de piaţă la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cu 20.9 procente cotă de piaţă şi 7.5 % rating, înterval în care a difuzat meciul de fotbal Steaua – Oţelul Galaţi. Pe locul al doilea, la o distanţă considerabilă, s-a clasat Pro Tv, cu 13.4 % share şi 4.8 rating, iar poziţia a treia i-a revenit postului Prima Tv care a înregistrat în acelaşi interval 2.6 % rating şi 7.4% share.

În minutul de aur, 22.57, Antena 1 a fost urmărită de peste un milion de telespectatori din mediul urban, un număr de aproape şapte ori nmai mare decât al telespectatorilor care la aceeşi oră urmăreau Pro tv.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban

Bucuresti, 03.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.