Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Romanii aproape de Antena 1 si in a doua zi de Paste

Românii au petrecut şi a doua zi de Paşte, în familie, aproape de Antena 1. Neatza cu Răzvan şi Dani, Gabi Firea Show, filmul Bona de la fortele speciale, dar şi Observatorul orelor 07, 13 şi 16 s-au impus pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban, asta după ce ediţiile speciale oferite de Antena 1 în prima zi de Paşte s-au clasat şi ele pe primul loc în alegerile românilor.

După ce i-au cucerit pe telespectatori duminică cu o ediţie specială Neatza, Răzvan şi Dani, împreună cu invitaţii lor au fost ieri “victimele” marii mahmureli. Petrecerea începută în prima zi de Paşte a continuat luni dimineaţa cu o alta, de revenire, spre deliciul telespectatorilor care au ales şi de această dată Antena 1. Neatza cu Răzvan şi Dani s-a impus ieri lider de piaţă la nivelul targetului all urban cu o cotă de piaţă de 18. 4 procente şi un rating mediu de 3.7%. Locul al doilea a fost ocupat de postul Pro Tv cu doar 10.7% share şi 2.2 puncte de rating, pentru ca poziţia a treia în clasamentul de audienţă să îi revină în slot unei alte televiziuni din trustul intact. Antena 3 s-a impus în top trei televiziuni cu 1.9% audienţă medie şi 9.6% cotă de piaţă.

Petrecerea a continuat ieri cu o ediţie specială Gabi Firea Show. Având invitaţi nume grele din muzica uşăară şi populară, Gabi Firea a reuşit să aducă cei mai mulţi telespectatori din mediul urban în faţa micilor ecrane, în intervalul 13.56 – 15.59. Emisiunea prezentată de Gabi Firea a fost ieri lider de audienţă, înregistrând la nivelul targetului all urban un rating mediu de 3.8 procente şi o cotă de piaţă de 13.1%. Şi de această dată Pro Tv, principalul competitor al Antenei 1 s-a clasat pe locul al doilea.

Peste un milion de telespectatori din mediul urban au urmărit în minutul de aur Bona de la forţele speciale. Filmul difuzat de Antena 1 aseară a fost pe primul loc în preferinţele românilor, cu un rating mediu de 7.5 puncte şi 14.5 % share, lăsând pe locul al doilea programul oferit de Pro Tv.

Este deja o tradiţie ca românii sã petreacã cele mai importante sãrbãtori urmãrind Antena 1. Şi în acest an, aceştia au ales sã petreacã Paştele în familie, alãturi de Antena 1. Şi ediţiile speciale din prima zi de Paşte Neatza cu Rãzvan şi Dani, Splendoare de Sãrbãtoare, În puii mei şi Varietãţi de Paşte s-au clasat pe primul loc în topul audienţelor, la nivelul targetului all urban

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul all urban
Perioada 15- 16 aprilie 2012

Bucuresti, 17.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *