Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanian PR Award:

Raspunsul juriului Romanian PR Award

Adentity nu a prezentat cea mai bună campanie din concurs

Nominalizarea înseamnă recunoaşterea valorii

În privinţa seriei de atacuri publice împotriva fundaţiei Forum for International Communications, organizatorul competiţiei Romanian Public Relations Award şi membrii juriului doresc să clarifice următoarele:

·    Agenţia Adentity a participat la ediţia din 2006 a Romanian Public Relations Award cu campania "Fii inteligent, nu fi violent!".
·    Juriul internaţional şi naţional a decis că această campanie este printre cele mai bune din concurs, motiv pentru care a fost nominalizată.
·    Nominalizarea printre cele mai bune campanii este o distincţie şi o dovadă incontestabilă a succesului.
·    Dar, din păcate pentru Adentity, alte campanii, respectiv modalitatea în care au fost prezentate, au convins juriul mai mult şi au fost premiate.
·    Jurizarea competiţiei are loc în două etape, urmând o procedură amănunţit descrisă. La fel ca şi în alte competiţii, inclusiv în cadrul competiţidei IPRA "Golden World Award" juriul nu prezintă punctajele şi detaliile deliberării.
·    Decizia acordării premiilor aparţine membrilor juriului din cinci ţări europene şi nu organizatorului.
·    Membrii juriului sunt personalităţi publice sau experţi în domeniul comunicării, a căror reputaţie este mai presus de orice îndoială. În plus, membrii juriului nu au nici un fel de legătură cu participanţii şi campaniile din competiţie.
·    Nici unul dintre câştigători nu a fost sponsor al competiţiei si nu a plătit altceva în afara taxei de participare.

Membrii juriului consideră că, prin aceasta acţiune, agenţia Adentity pune la îndoială etica juriului de selecţie şi îşi exprimă dezamăgirea şi regretul pentru modul în care această agenţie înţelege să-şi manifeste nemulţumirea. Romanian PR Award este o competiţie şi, ca la orice competiţie, este mai important să participi decât să căştigi. Iar asumarea unui eşec şi recunoaşterea meritelor câştigătorilor ar reprezenta o atitudine demnă, pe care orice concurent ar trebui să şi-o însuşească.

  • Gilda Lazăr (Bucureşti), Corporate Affairs Director JTI Romania
  • Lidia Solomon (Bucureşti), Director de Relaţii Publice Vodafone Romania
  • Adriana Săftoiu (Bucureşti), Consilier Prezidenţial, Purtător de cuvânt al Preşedintelui României
  • Cristina Guseth (Bucureşti), Director Freedom House
  • Anca Harasim (Bucureşti), Preşedinte Executiv AmCham Romania
  • Dumitru Borţun (Bucureşti), Preşedin-tele Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP)
  • Dr. Calin Şabac (Bucureşti), Partener al Academiei Europene de Relaţii Publice (EAPR)
  • Mircea Vasilescu (Bucureşti), Redactor-Şef Dilema Veche
  • Adrian Vasilescu (Bucureşti), Consilier al guvernatorului BNR
  • Nelly Benova (Sofia), Preşedinta Societăţii Bulgare de PR
  • Thomas Achelis (München), preşedinte Forum for International Communications membru în board-ul IPRA
  • Profesor Tony Meehan (Glasgow), Chairman TMA Communications Limited şi membru IPRA
  • Profesor Jürg Leipziger (Frankfurt), Presedintele Academiei Germane de Relatii Publice si Presedinte de onoare al Societatii Germane a Agentiilor de Relatii Publice

Bucuresti, 7.12.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.