Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romania – prima oara la “GULF MARITIME” SHARJAH/E.A.U

16-18 aprilie 2007

Opt companii reprezentantive din industria navala  a Romaniei ( DMT, Libmar Consulting, Nasdis Consulting,Only SRL,  P.A.Libra din Galati, Mibarom Resita, Microplasma Constanta, Severnav Drobeta Turnu Severin) intentioneaza sa exporte mai agresiv pe piata emirateza, prezentandu-si atractiv serviciile adaptate la cerintele pietei in cadrul unui pavilion national de 108 m.p. la Targul International “GULF MARITIME” SHARJAH / E.A.U.   Convingerea firmelor romanesti exportatoare ca pot exporta mai mult pe aceasta piata a determinat decizia comuna a ANCONAV (Asociatia Constructorilor de Nave din Romania) si DCE de a veni pentru prima oara  cu stand national, la aceasta manifestare promotionala, in cadrul programului de promovare a exportului cu finantare de la bugetul de stat. Aceasta decizie este conforma cu obiectivele strategice ale DCE de diversificare a exporturilor romanesti  pe pietele  din afara Uniunii Europene.

Tinta exportatorilor romani la manifestare nu este numai piata emirateza, targul fiind cu caracter international, in fapt unul dintre cele mai mari din zona Orientului Mijlociu. Mai mult, expozitia pe langa constructii si reparatii de nave, cuprinde mai multe sectoare complementare: echipamente navale, echipamente de andocare, sisteme elctronice de comunicare si navigare,motoare si sisteme de propulsie, combustibili si lubrifianti etc., la care se adauga o retea de conferinte si seminarii la nivel de experti din aceste domenii. Practic, prin aceasta prezenta renumele Romaniei ca tara  exportatoare  va spori, ceea ce corespunde programului de implementare a Strategiei Nationale de Export.

Standul romanesc, construit si amenajat de Romexpo Bucuresti, impresioneaza nu numai prin suprafata  ci si prin design,  grad ridicat de personalizare a ofertelor firmelor si chiar intercalarea unor elemente sau obiecte cu specific national.

Cotidianul de limba araba si engleza AL KHALEEJ  a marcat participarea romaneasca prin 2 articole publicitare, aparute in data de 14 aprilie si la deschiderea targului, urmare actiunilor special intreprinse de mediatizare sporita a participarii romanesti. De altfel, tara noastra este singura tara prezenta cu pavilion national, fapt apreciat pozitiv de organizatorii acestui eveniment.

La deschidere, oficiata in prezenta primului ministru al Emiratului si a sefului Autoritatii Portuare din Sharjah,  au participat reprezentanti oficiali ai  celor 20 tari participante la targ, alti oficiali emiratezi, numerosi reprezentanti ai mass mediei locale.

Pe parcursul desfasurarii acestei manifestari, in cadrul programului promotional pregatit in colaborare cu BCE din cadrul Consulatului General al Romaniei din Dubai, vor avea loc promovari zilnice ale produselor  si serviciilor oferite de firmele expozante pentru atragerea potentialilor parteneri si initierea de contacte cu acestia si cu alti specialisti care viziteaza targul.

Coordonatori pavilion :
Carmen Iacob, consilier  MIMMCTPL
Nicolae Stoian, consilier CRPC
Stelian Stancioiu, vicepresedinte  ANCONAV

Bucuresti, 17.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.