Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romania, pentru a doua oara, pe podiumul Eurovision

Cu o nouă evolutie absolut ireprosabilă pe scena de la Oslo, reprezentantii României la Eurovision 2010, Paula Seling si Ovi, s-au clasat aseară, la finalul concursului, pe pozitia a treia, după Germania, reprezentată de Lena si Turcia, cu trupa maNga.

Este pentru a doua oară în istoria participării noastre la Eurovision când România ocupă locul trei, prima oară fiind în 2005 când Luminita si Sistem au reusit aceeasi performantă, având însă doar 158 de puncte, fată de cele 162 câstigate aseară de Paula Seling si Ovi.

Si cu toate că sâmbătă seara piesa noastră a primit 12 puncte numai de la Moldova, ea s-a clasat pe locul trei datorită faptului că a fost votată de 29 de tări dintre cele 38 care o puteau vota.

La fel ca si în semifinalade joi  în care România a concurat, cifrele de audientă înregistrate de TVR 1 la finală au demonstrat că publicul larg a fost alături de artistii nostri. Pe întreg parcursul transmisiunii de la Oslo din 29 mai, în intervalul 22.00 – 01.21, TVR 1 a fost lider de audientă absolut pe toate targeturile, cu valori mult mai mari decât cele ale altor posturi.

Astfel, la nivel national, finala Eurovision 2010 a avut în medie peste 1,3 milioane de telespectatori, reprezentând o cotă medie de piată de 23,4% si un rating mediu de 6,5%. La nivel urban, cota medie de piată a fost de 31,3% si rating-ul mediu de 9,4%, în timp ce pentru targetul comercial valorile au fost de 28,9% pentru cota medie de piată si de 7,5% pentru rating-ul mediu.

La nivel national, "Minutul de Aur" a fost înregistrat la ora 22.57 când, aproape 1,6 milioane de telespectatori (mai exact 1.594.000, reprezentând un rating de 7,9% si o cotă de piată de 23,2%) urmăreau finala Eurovision 2010.

Cea mai mare cotă de piată a transmisiunii la nivel national s-a înregistrat la ora 01.08, moment în care peste 1,4 milioane de români (reprezentând o cotă de piată de 42,3% si un rating de 7,1%) asteptau cu sufletul la gură să afle notele acordate de celelalte tări României.

Aceste cifre de audientă înregistrate de TVR sunt, în realitate, cu mult mai mari dacă luăm în considerare publicul larg din tară care a urmărit concursul Eurovision pe TVR HD si pe cel din întreaga lume, care a urmărit transmisia pe TVR international si online pe www.tvr.ro.

Bucuresti, 30.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.