free download 78 travel guides written by experts

Romania este prima tara in care Peroni Nastro Azzurro deruleaza noua campanie de comunicare

dupa lansarea internaţională
Simboluri recunoscute pe plan internaţional într-o nouă expresie a stilului Italian

Peroni Nastro Azzurro, una dintre berile cu cea mai rapidă creştere în lume, lansează noua campanie de comunicare integrată şi în România, după lansarea internaţională de la Londra.

Continuând seria de campanii inovative şi stilate ce au adus un suflu nou pe piaţa berii, noua realizare este intitulată „Blue Ribbon” – echivalentul în limba engleză pentru “Nastro Azzurro”. care înseamnă panglica albastră.

spot

Spotul de 30 de secunde a fost filmat în Cape Town, fiind podus de The Bank, agenţia de creaţie internaţională a Peroni Nastro Azzurro, şi include simboluri ale designului şi stilului Italian precum corpul de iluminat Arco creat de fraţii Castiglioni în 1962, aparatul manual pentru făcut paste conceput de Marcato, un automobil Alfa Romeo Spider şi un scuter original Piaggio Vespa, care îşi datorează celebritatea unor filme din anii 60 precum La Dolce Vita al lui Fellini şi Vacanţă la Roma, regizat de William Wylers. Emblemele interacţionează cu ‘panglica albastră’, care se ondulează graţios printre şi împrejurul lor în acodurile coloanei sonore, Ebben? Ne andrò lontana – celebra arie din opera La Wally de Alfredo Catalani.

Donwloadati Soundtrack

“Emblemele eterne ale stilului italian reprezintă un element cheie în comunicarea tematică Peroni Nastro Azzurro. Expresii inovative ale ‘asocierii’ Peroni cu aceste simboluri şi-au găsit forme unice în campaniile tematice de până acum ‘La Bella Figura’, ‘La Dolce Vita’, ‘Calendario Peroni’. O dată stabilite fundamentele în asocierile emoţionale făcute de consumatorii ţintă, marcăm prin campania ‘Blue Ribbon’ trecerea la o noua etapă de comunicare în care Peroni Nastro Azzurro, prin elementul de identitate “panglica albastră” (“nastro azzurro”) ‘contribuie’ la dinamica acestor embleme cheie ale stilului Italian. “ declară Oana Ailenei, Brand Manager International Brands Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell

Elementul de branding Blue Ribbon -panglica albastra, este un tribut adus celebrei competiţii Blue Riband sau Blue Ribbon, al cărei trofeu era un steag albastru arborat de către cea mai rapidă ambarcaţiune ce traversa Atlanticul, competiţie lansată la mijlocul secolului al XIX – lea, în aceeaşi perioadă în care a fost fondată şi fabrica de bere Birra Peroni.

“Italia a dăruit lumii multe embleme extraordinare de design iar viziunea campaniei noastre este aceea de a capta stilul lor natural şi etern. Interacţionăm cu alte simboluri ale stilului de viaţă Italian pentru a celebra Peroni Nastro Azzurro ca fiind un adevărat exponent al acestuia. Blue Ribbon (panglica albastră), simbolul Peroni Nastro Azzurro, este elementul cheie în spot. Stilistul David Hawkins, care a făcut minuni şi în campania La Dolce Vita, a conceput şi creat uimitoarea rochie albastră purtată de modelul Hannah Ware dintr-o singură bucată lungă de panglică albastră.”, declară Ian Cassie, regizorul spotului şi fondator al The Bank.

Englezoaica Hannah Ware, comparată adesea cu super –modelul Helena Christensen, a mai apărut în campanii pentru Polaroid, L’Oreal şi Molton Brown.

Campania a fost lansată la Londra, în Marea Britanie, în septembrie 2008. La scurt timp a urmat pre – lansarea din România, prin intermediul evenimentului Lirico Ambientalia, desfăşurat pe 26 noiembrie, în cadrul căruia elementele cheie ale noii campanii au fost anunţate şi reinterpretate în faţa unei asistenţe selecte, compuse din leaderi de opinie din industria de beauty & fashion şi din viaţa culturală românească.

Fiind primul dintr-o nouă serie de evenimente Ambientalia, acesta a celebrat valorile împărtăşite de Peroni Nasstro Azzuro şi Opera Italiană – tradiţie şi măiestrie, găzduind o seară de operă şi o cină exclusivistă pentru lideri de opinie de top în decorul rafinat al Muzeului George Enescu.

Aflată în plină desfăşurare, noua campanie de comunicare tematică “Blue Ribbon”, poate fi urmărită pe TV, şi în print (reviste glossy pentru bărbaţi, femei şi life-style) şi outdoor (în oraşe mari precum Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Timişoara), axându-se pe un spot TV de 30 sec şi 6 execuţii de print.

Emblemă (substantiv): cineva sau ceva admirat de un grup mare de persoane, în special cineva sau ceva care simbolizează o mişcare sau un domeniu de activitate / o fotografie sau un simbol care este universal recunoscut ca reprezentând ceva anume

Bucuresti, 12.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *