Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

România câștigă pentru al doilea an consecutiv titlul de Young European Creative ȋn cadrul ADC E Awards

Ruxandra Drilea (Copywriter Publicis România și absolvent Şcoala ADC*RO) a câștigat titlul de Young European Creative ȋn cadrul celei de-a 25-a ediții ADC*E Awards, cu lucrarea “Shop like a Jedi” (Carrefour).

“M-am bucurat mult când am aflat, dar ce mi se pare tare e că există tot mai multe oportunități pentru juniori – categorii speciale la festivaluri, competiții, școli de creație. Ah, și e al doilea an la rând pentru România, let’s make it 3 in a row next year”, declară Ruxandra Drilea.


Este al doilea an consecutiv ȋn care România câștigă acest titlu, după Ruxandra Papuc (McCann Erickson), care a câștigat ȋn 2015 premiul Young European Creative pentru lucrarea “Sunday Grannies” (Vodafone România).

Pentru a ȋncuraja tinerii din industrie, ADC E Awards are două secțiuni speciale dedicate: “European Student of the Year” și “Young European Creative”. “Young European Creative” se adresează tinerilor profesioniști care lucrează ȋn agenții de publicitate și care au câștigat premii ȋn competiții locale. Ȋn urma parteneriatului dintre ADC România și Premiile FIBRA, agențiile și tinerii creativi și-au putut ȋnscrie ȋn competiția ADC E Awards campaniile câștigătoare ȋn 2016 la FIBRA.

“Anul acesta festivalul ADC*E a coincis cu board meetingul ADC*E, ȋn care s-au discutat multe lucruri care țin de starea industriei la nivel european, de ce fel de programe educaționale pentru juniori și aspiranți se mai pot implementa și, mai ales, despre cât de importantă este problema diversității și a sexismului ȋn publicitate. Chiar dacă vorbim de grade diferite de intensitate, problemele relevate și de anchetele jurnalistice din ultimul timp sunt unele cu care se confruntă și celelalte țări din Europa, și va fi nevoie de un efort comun pentru a le diminua efectele. Şcoala ADC a fost un exemplu de succes, apreciat de toată lumea, și sunt discuții despre cum putem să-i dăm chiar o dimensiune europeană, dar mai multe despre asta când concretizăm. Cea mai bună veste este că Ruxandra Drilea, fost student al școlii, a câștigat premiul Young European Creative of the Year, este a doua oară consecutiv când România câștigă această distincție. E un motiv de mândrie pentru ȋntreaga industrie, un semn că există o generație viitoare de creativi talentați și o dovadă ȋn plus că Şcoala ADC funcționează. Felicitări Ruxandra și Publicis România!”, povestește Eugen Suman (Executive Creative Director MullenLowe & Președinte ADC*RO).

Grand Prix-ul ADC E Awards 2016 a fost câștigat de Ogilvy Germany pentru campania “Mein Kampf – Against Racism”, pentru Gesicht Zeigen. Ȋn total, ȋn competiție au participat 702 lucrări din 23 de țări europene, jurizate de 52 de jurați din 19 țări europene și au fost premiate 175 de campanii. Din juriul competiției au făcut parte și Adrian Boțan, Global Executive Creative Director McCann Bucharest, Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borțun, Dan Frȋnculescu, Creative Director Publicis România și Valentin Suciu, Chief Creative Partner & Copywriter la Jazz.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.