Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Up România aniversează 15 ani de activitate în România

Up Romania logo

În 2017, Up România, noua identitate a Chèque Déjeuner România dobândită în urma rebrandingului din 2015, aniversează 15 ani de prezență pe piața românească a emitenților de tichete valorice.

Parte din grupul internațional Up, filiala din România lansează o campanie de comunicare cu scopul de a aduce în atenția publicului valorile care stau la baza companiei și de a evidenția noul slogan al grupului Up – Mai bine, în fiecare zi. Prin campania aniversară, Up România își consolidează poziția de partener loial, solidar, responsabil, inovator și echitabil față de clienți, parteneri afiliați și utilizatori. Noul slogan al Grupului Up reflectă angajamentul Up de a oferi clienților și partenerilor săi servicii integrate care să le transforme interacțiunile, procesele, deciziile în fiecare zi, precum și misiunea de a aduce valoare prin empatie, printr-o înțelegere a nevoilor și o atitudine deschisă față de clienți și parteneri.

Up Romania logo

„Prin campania aniversară dorim să subliniem faptul că, prin valorile sale, Up România este, de 15 ani, un partener solid care oferă soluții prompte și performante de motivare și fidelizare a angajaților, soluții pentru eficientizarea activității companiei și beneficii adiționale oferite utilizatorilor. De asemenea, ne asigurăm partenerii și clienții că vor primi servicii de calitate și în anii care urmează, mai bine, în fiecare zi.”, a declarat Elena Pap, director general Up România.

Campania de comunicare se desfășoară, în perioada 19 septembrie – 27 octombrie, fiecare săptămână fiind dedicată unei valori prezentate prin vocea angajaților, cu scopul de a transmite mai departe modul în care trăiesc ei, zi de zi, valorile Up România: responsabilitate, solidaritate, inovație, echitate și antreprenoriat. Astfel, angajații Up România sunt protagoniștii campaniei, povestind în scurte video-uri ce înseamnă pentru ei compania și ce îi determină să revină și să facă lucrurile mai bine, în fiecare zi.

Mai multe detalii pe www.upromania.ro si pe canalul de YouTube Up Romania.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.