Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rom Autentic- senzatii tari la Internetics 2006

Rom Autentic  a plecat incarcat de premii de la Festivalul Internetics 2006.

Senzatia serii a fost trofeul Internetics Icon, Best Practice (best use of  Animation, 3D, Motion Graphic, Moving Image & Video, Typography) castigat de www.romautentic.ro. Site-ul a castigat deasemenea premiul pentru cel mai  bun site de prezentare de produs din categoria "Produse de consum rapid" (Web promo) si premiul Web Graphic GOLD la categoria Visual Design. Rom Autentic a avut si o nominalizare a banner-ului pentru campania de promovare a site-ului.

Rom este unul dintre putinele branduri care nu numai ca a supravietuit istoriei, dar s-a si transformat o data cu ea. Atributele brandului sunt cele care au dictat conceptul creativ: aceeasi reteta si acelasi „gust” puternic generator de senzatii tari..

Ramona Zamfir, Brand Manager Kandia–Excelent: Site-ul www.romautentic.ro este reflectarea virtuala a valorilor si personalităţii brandului Rom. Nu s-a urmărit
o simpla oglindire a produsului ci o redare a spiritului şi simbolurilor autentic româneşti şi o interacţiune directă a consumatorilor cu cel mai puternic brand românesc – Rom autentic.

Mugur Paun, Managing Partner MRM Partners: „Mugur Paun, Managing Partner MRM Partners: „Internetics este un festival in crestere de la an la an, atat prin prisma numarului de lucrari inscrise, dar mai ales a calitatii lor. Premiile obtinute de MRM Partners sunt cu atat mai importante cu cat au fost castigate la categoria FMCG. Site-ul www.romautentic.ro a reusit sa transmita valorile unui brand de traditie, unui target tanar, extrem de pretentios, pastrand viu spiritul comunicarii ATL. Adevaratul succes obtinut de MRM Partners si Kandia Excelent il reprezinta aprecierea targetului, peste 36,000 de vizitatori unici in mai putin de o luna de zile de la lansarea sa.”

Batonul Rom dateaza din anul 1964, este produs de către compania Kandia-Excelent, fiind un produs cu traditie, unic si distinct şi reprezinta  liderul absolut al categoriei batoane.

Aflat la a sasea editie, Festivalul de Comunicare Digitala Internetics este un festival de new media, care a reusit sa integreze media din ce in ce mai diverse. In fiecare an, festivalul reprezinta un loc de intalnire pentru oamenii din marketing, web design, publicitate, dar si telecomunicatii, hardware si software.  

Bucuresti, 3.11.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.