Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rolf Rosendaal este noul Director de Servicii Post-Vanzare

Conducerea Diviziei Post-Vânzare a companiei Mercedes-Benz România a fost preluată din luna iulie de către domnul Rolf Rosendaal de la domnul Philipp Hagenburger, care continuă alături de concernul Daimler AG, în noua sa funcţie de CEO Mercedes-Benz Egipt.

Serviciile After-Sales (post-vânzare) vor fi coordonate din iulie 2012 de către domnul Rolf Rosendaal, care va deţine funcţia de Director de Servicii Post-Vânzare. Totodată, acesta va deveni membru al echipei de management Mercedes-Benz România, jucând un rol major la nivelul deciziilor din companie.

Printre cele mai importante atribuţii ale Directorului de Servicii Post-Vânzare menţionăm – gestionarea reţelei de service-uri, coordonarea departamentelor After-Sales: Piese de schimb – logistică, marketing şi vânzări; Service – suport tehnic, garanţii, Service24h şi mobilitate; Şcolarizare – programe de training tehnic şi de vânzări pentru întreaga reţea, prin centrul de şcolarizare de la Chitila.

«Pentru Mercedes-Benz, serviciile post-vânzare reprezintă o componentă esenţială a activităţii, întrucât dorim să oferim clienţilor noştri cea mai bună experienţă pe toată durata relaţiei lor cu autovehiculul. De aceea, Rolf Rosendaal reprezintă un câştig foarte important pentru echipa noastră, remarcându-se prin profesionalism şi o experienţă bogată», a declarat Dl. Michael Grewe, CEO şi preşedinte Mercedes-Benz România.

Rolf Rosendaal şi-a început cariera într-o filială din Germania a organizaţiei şi a coordonat proiecte Mercedes-Benz în America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa şi Europa de Est. Experienţa sa internaţională a fost completată ulterior prin misiunea din Liban, unde a avut funcţia de Parts Manager (Director Divizie Piese de Schimb).

«Venirea în România reprezintă o provocare foarte mare, pe care am acceptat-o cu entuziasm şi o dorinţă extraordinară de a menţine şi ridica standardele impuse de companie în privinţa serviciilor post-vânzare, aflate deja la un nivel foarte înalt. Mercedes-Benz este un reper de calitate şi servicii premium pe piaţa românească şi sunt încântat să mă alătur unei echipe cu rezultate atât de bune pe plan naţional şi european», a declarat Rolf Rosendaal, noul Director de Servicii Post-Vânzare Mercedes-Benz România.

Prin cele peste 30 de Centre Service, ce oferă o acoperire naţională reţelei Mercedes-Benz România, clienţii companiei pot beneficia de o gamă variată de servicii de la mentenanţă, verificări, asistenţă rutieră 24/24h, mobilitate în caz de pană până la garanţie extinsă. Astfel, încă o dată este subliniat faptul că serviciile post-vânzare reprezintă o componentă strategică a politicii de business Mercedes-Benz.

Bucuresti, 03.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.