Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Grigoriu, singura agentie de relatii publice

din Romania nominalizată la CIPR Excellence Awards

Agenţia de PR Rogalski Grigoriu este nominalizată la Chartered Institute of Public Relations (CIPR) Excellence Awards, cu campania Millennium Bank – „Un brad pentru toţi românii”. Proiectul este finalist la categoria „Broadcast” şi intră în faza finală de jurizare. La această categorie sunt premiate campaniile europene care s-au remarcat printr-un număr impresionant de ştiri TV şi Radio.
Este pentru prima oară când o campanie dezvoltată în România intră pe lista scurtă a festivalului de excelenţă în PR coordonat de cea mai veche organizaţie profesională de specialişti în relaţii publice din Europa – CIPR.

Nominalizarea în categoria „Broadcast”, a celor mai mediatizate campanii din Europa, reprezintă o recunoaştere deopotrivă a strategiei de gestionare a mesajelor precum şi a profesionalismului partenerilor noştri în comunicare, jurnaliştii, atât cei din presa audio-video, cât şi cei din presa scrisă şi on line. Este cu atât mai onorabilă această nominalizare pentru industria de comunicare din Romania dacă avem în vedere limitările staţiilor tv şi radio privind spaţiul de antenă acordat for free companiilor.

Un brad pentru toţi românii

Bradul Millennium, cel mai mare brad de Crăciun din Europa, a fost cadoul oferit de bancă românilor şi a marcat intrarea pe piaţa locală a unei bănci cu un stil de comunicare unic, sintetizat în filosofia de afaceri, “Viaţa ne inspiră”. Bradul de Crăciun a reuşit să impresioneze sute de mii de oameni şi a devenit în perioada sărbătorilor de iarnă principalul punct de atracţie al capitalei. Momentul cel mai relevant din punctul de vedere al impactului pe care l-a avut proiectul asupra publicului a fost inaugurarea ce a avut loc pe 1 decembrie 2007 la care au participat peste 100 000 de oameni, performanţă neegalată de nici un alt proiect comercial din România. Proiectul a primit, de asemenea, două nominalizări la Sabre Awards 2008.

Bucuresti, 19.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.