Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Grigoriu Public Relations – inclusa in “Goodvertising”

„Şcoala de bani”, campanie realizată de Rogalski Grigoriu Public Relations pentru BCR, a fost inclusă în „Goodvertising”, cartea lui Thomas Kolsten care prezintă 120 de campanii creative ce au schimbat în bine destinul unor comunităţi din toată lumea. Acestea au fost selectate de autorul cărţii dintre mii de proiecte realizate şi premiate la nivel internaţional până în 2011, pe baza mai multor criterii, printre care se numără credibilitatea ideii, schimbările generate prin forţa creativităţii şi capacitatea proiectului de a inspira industria de comunicare să răspundă în mod relevant aşteptărilor sociale pe care oamenii le au astăzi de la branduri.

„Şcoala de Bani” este singura campanie românească prezentată în aceasta lucrare, considerată o „Biblie” a comunicării cu rol social, alături de proiecte legendare precum "Tap Project" (Droga 5), "The million project" (Droga 5), "Pepsi Refresh project" (TBWA / Chiat / Day Los Angeles), "Gatorade Replay" (TBWA / Chiat / Day Los Angeles), „Tide Load of Hope” (Saatchi&Saatchi New York) şi altele.

„Suntem o echipă care crede că rezultatele pentru businessul clienţilor noştri vin atunci când ideile aduc schimbări pozitive în viaţa oamenilor. De aceea, nu e întâmplător că avem clienţi care îmbrăţişează cu pasiune aceste idei: şi ei au acelaşi crez profesional ca noi. Împreună am fost răsplătiţi cu rezultate şi foarte multe premii în toţi aceşti ani. Însă a ajunge într-o „Biblie a comunicării cu rol social”, în compania celor mai admirate nume ale publicităţii internaţionale, cu un proiect de PR selectat dintre mii de campanii româneşti şi internaţionale premiate este cu siguranţă un record superior oricărei competiţii de până acum. A crea un proiect oferit lumii ca exemplu într-o carte despre forţa binelui cred că este cel mai valoros trofeu pe care o agenţie şi un client din România l-au obţinut până azi,” a declarat Eliza Rogalski, co-fondator Rogalski Grigoriu Public Relations.

Filosofia în jurul căreia Thomas Kolsten şi-a dezvoltat ideile şi exemplele expuse în această carte este aceea că, astăzi, consumatorii aşteaptă ca brandurile să joace un rol mai mare în viaţa lor: 80% dintre consumatori cer companiilor să creeze valoare nu pentru acţionarii lor, ci şi pentru societate, implicându-se în rezolvarea unor probleme majore: poluarea, şomajul, sărăcia, infracţionalitatea. „Goodvertising” prezintă 120 de campanii din toată lumea, care adresează una dintre aceste probleme utilizând în mod creativ, credibil şi eficient comunicarea şi interacţiunea cu consumatorii.

Derulat între 2009 şi 2011, „Şcoala de Bani” rămâne cel mai cunoscut reper între programele de educaţie financiară din România, iniţiat pentru a le oferi românilor instrumente şi cunoştinte practice de a-şi gestiona resursele financiare în vremuri de criză. În fiecare an, „Şcoala de Bani” i-a premiat pe acei români care, prin puterea exemplului, au inspirat şi alţi oameni ca ei să-şi asigure sănătatea financiară, în ciuda scăderii veniturilor şi a nesiguranţei viitorului.

Bucuresti, 13.12.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.