free download 78 travel guides written by experts

Rogalski Grigoriu Public Relations – 5 premii la PR Awards 2011

Rogalski Grigoriu Public Relations a câştigat 5 premii la PR Awards 2011: 1 Golden Award for Excellence la categoria “Media Relations” pentru Victoria 20.20 (Siemens România) şi 4 Silver Award for Excellence la categoriile: “PR pentru Marketing – Produse şi servicii existente”, pentru Tuborg Party Manager (United Romania Breweries Bereprod), “Comunicare în domeniul public” pentru proiectul Victoria 20.20, “Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă” pentru Mame bune, copii sănătoși (World Vision Romania) şi la categoria “Comunicarea produselor medicale” pentru campania Fumatul este o boală.

Dincolo de emoţii şi bucurii, premiile câştigate la Gala PR Awards 2011 de la Palatul Parlamentului, au adus echipei Rogalski Grigoriu PR cea mai frumoasă recunoaştere pentru experienţă şi profesionalism, dar şi o validare a consecvenţei, creativităţii şi abilităţii de a concepe campanii de succes, în fiecare an.

“Am avut 5 campanii nominalizate de 9 ori şi am adus acasă 5 premii dintre care un Gold pentru Media Relations. Am câştigat cu idei în care am crezut foarte mult, alături de clienţi pentru care lucrăm de 12 ani (Tuborg), dar şi de clienţi ce ni s-au alăturat în acest an (Siemens, World Vision), le mulţumim pentru că ne sunt aproape. Avem ambiţii mari şi pentru viitor! Felicitări agenţiei anului, tuturor participanţilor şi nu în ultimul rând organizatorilor, pentru cum au dezvoltat această competiţie! “ (Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu PR)

VICTORIA 20.20 este o campanie inspirată de cel mai mic oraş din România, Victoria, a cărui situaţie a fost prezentată într-un documentar HBO. Proiectul a lansat o provocare adresată tinerilor, aceea de a-şi imagina un scenariu al viitorului în care Victoria devine cel mai mare oraş din România, aplicând, de această dată, toate tehnologiile de dezvoltare sustenabilă ale Siemens. Campania a atras în concurs 28 de echipe, 140 de studenţi din întreaga ţară şi 28 de proiecte. Campania a pus apoi pe agenda presei un subiect aparent neatractiv: dezvoltarea sustenabilă – printr-un studiu comandat de agenţie, al cărui rezultat a fost un mare semnal de alarmă lansat în presă: 1 din 2 români trăiesc astăzi într-un oraş de tip "Victoria", un oraş fără viitor tocmai din cauza dezvoltării nesustenabile din trecut. Proiectul nu se numeşte întâmplător "Victoria 20.20": mai întâi, scenariile de revigorare ale oraşului trebuiau imaginate din perspectiva în care Victoria ar ajunge cel mai mare oraş din România în 2020, şi apoi pentru ca el a fost derulat iniţial în Social Media, ajungând să se impună în presa de mare tiraj şi TV cu o temă cu mult conţinut jurnalistic.

Campania „Tuborg te vrea Party Manager” şi-a propus să reamintească tinerilor vitalitatea caracteristică vârstei şi să premieze, într-o manieră inedită, dorinţa acestora firească de distracţie şi petreceri cu un job de invidiat, acela de Party Manager la Tuborg România.

Ca o susţinere a programului World Vision România “Inițiativa pentru sănătatea și nutriția mamei și copilului mic”, campania „Mame bune, copii sănătoși” a atras atenția românilor asupra situatiei dificile a bebeluşilor şi copiilor din mediul rural, i-a emoţionat şi i-a convins, în final, să îi susțină cu donații.

Campania de comunicare, „Fumatul este o boală”, pentru susţinerea Programului Naţional Stop Fumat (www.stopfumat.eu) şi-a propus să educe publicul din România cu privire la riscurile fumatului asupra sănătăţii si să convingă fumătorii să meargă la medic ca urmare a asimilării convingerii că fumatul este o boală. Această campanie face parte dintr-un efort constant de PR început acum doi ani de agenţia noastră şi al cărui rezultat este promulgarea – sperăm în curand- a legii împotriva fumatului în spaţiile publice.

Agenţia a intrat în finala PRAward 2011 cu 9 nominalizări. Astfel campania Tuborg Party Manager a fost nominalizată de 2 ori la categoriile “PR pentru Marketing: Produse şi servicii existente” şi “Digital PR şi Social Media”. Campania Victoria 20.20 a primit 3 nominalizări la categoriile: “Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate”, “Media Relations” şi “Comunicare în domeniul public “. Campania Campionii prevenţiei , implementată pentru Societatea Română de Pediatrie, a fost nominalizată la categoria “Media Relations”, iar campania Mame bune, copii sănătoşi a primit 2 nominalizări la categoriile “Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă “ si “Buget -/ Creativitate “.

Bucuresti, 28.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *