Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Grigoriu PR – premiata cu aur pentru a patra oara de catre IPRA

Rogalski Grigoriu PR a fost premiată cu aur în cadrul Galei Golden World Awards for Excellence, care a avut loc la Londra, pe data de 5 noiembrie. Prestigioasa competiţie este organizată în fiecare an de Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice. “BCR – Şcoala de bani” a fost desemnată campania câştigătoare la categoria Social Media pentru PR.

Rogalski Grigoriu Public Relations este o prezenţă constantă pe scena festivalului Golden World Award for Excellence organizat de IPRA, distincţia pentru “Şcoala de bani” reprezintă cel de-al patrulea premiu obţinut de agenţie în ultimii patru ani. 

“Trofeul IPRA pentru Şcoala de Bani este meritul a 10.000 de oameni care s-au implicat activ în campanie, au răspuns îndemnului nostru de a învăţa să-şi gestioneze mai bine bugetul personal şi s-au transformat în cele mai credibile exemple pentru semenii lor. Noi am înteles că PR-ul în zilele noastre se face în echipă cu publicul, de aceea mulţumim tuturor celor care au luat parte la această campanie. Mulţumim de asemenea BCR care a lăsat un brand puternic pe mâna unei echipe de PR atât de numeroase”, a declarat Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations.

“Şcoala de bani” a fost de asemenea premiată şi de alte jurii internaţionale de specialitate. Proiectul a fost desemnat cel mai bun program de educaţie financiară din Europa, a fost nominalizată la cea mai importantă competiţie a industriei din lume, Cannes Lions şi a primit aurul la categoria Comunicare Corporatistă la PR Award.

Alături de departamentul de marketing al BCR şi Rogalski Grigoriu PR, în această campanie au fost implicate agenţiile: Media Cafe-strategie şi creaţie online, Media Edge:cia – strategie media, Tempo Advertising – creaţie ATL, BT Events – BTL. Prima etapă a campaniei "Şcoala de bani" a beneficiat de implicarea publicaţiilor Financiarul şi Săptămâna Financiară, care au şi realizat două ghiduri: „Ghid de conversaţie între buzunar şi bani” şi respectiv „Ghid de creştere a banilor”, dar şi de suportul a 5 bloggeri – www.simonatache.ro, www.zoso.ro, www.manafu.ro, www.subiectiv.ro, www.khris.ro.

Bucuresti, 08.11.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.