Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Damaschin și Therme București aduc aur pentru România

Rogalski Damaschin și Therme București au câștigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importantă competiție de comunicare digitală din Europa, Digital Communication Awards.

Festivitatea de premiere a avut loc aseară la Berlin, proiectul fiind nominalizat în două categorii – Content Marketing și Viral Video, ulterior câștigând aurul în categoria Viral Video.

”A fi nominalizat la Digital Communication Awards, alături de campanii despre care citești în presa internațională cu admirație și, de ce nu, cu puțină ”invidie profesională”, este în sine un lucru uimitor. Însă adevăratul tur de forță este să îți prezinți campania în fața unui juriu internațional și să încerci să îi convingi că proiectul pe care îl susții este cel câștigător. Este un adevărat exercițiu de persuasiune și, personal, cred că este un demers care ar trebui adoptat de mai multe competiții de comunicare. Mă bucur extrem de mult că am fost parte din acest proces și, mai ales, că am câștigat într-o categorie atât dificilă și competitivă precum Viral Video, a declarat Alexandra Radu, Communication Director în cadrul Rogalski Damaschin.

Anul acesta în categoria Viral Video au fost înscrise campanii ale unora dintre cele mai mari companii și agenții din lume, printre care Allianz Worldwide, Novartis, Unilever, Edelman și BBDO, Rogalski Damaschin fiind singura agenție independentă din categorie. Un al doilea aur în cadrul categoriei a fost câștigat de Fashion Revolution și Ketchum Pleon & BBDO, o situație unică anul acesta pentru festivalul din capitala Germaniei.


„Am susținut cu mult entuziasm acest proiect cultural care a captat încă o dată interes și apreciere la nivel internațional. Alături de partenerii noștri de la Rogalski Damaschin am transformat cultura într-un act de comunicare virală, care a transmis unei audiențe globale valori autentice ale publicului din România. Distincția oferită seara trecută confirmă încă o dată apartenența noastră la elita internațională a brandurilor care oferă oamenilor experiențe memorabile”, a declarat Stelian Iacob, administrator Therme București.

Flashmob-ul #cultureofhealth a fost o premieră absolută, fiind cel mai mare eveniment muzical neconventional organizat cu o orchestră în România: 80 de instrumentiști dintre care 8 toboșari, 22 de violoniști, 9 percuționiști, 4 violonceliști și 3 trompetiști, au făcut cele două cunoscute partituri să răsune grandios și familiar, în egală măsură. Artistii au surprins vizitatorii complexului cu un spectacol spontan în care Rapsodia Română de George Enescu și Radetzky March de Johann Strauss și-au dat întâlnire în interpretarea neconvențională a Orchestrei Simfonice București. Complexul s-a transformat pentru câteva minute într-o imensă sală de concert în care reacția entuziastă a oamenilor a amplificat muzica interpretată de orchestră.

Proiectul a fost realizat prin contributia echipelor de la Rogalski Damaschin, Touch Communications, Therme Bucuresti, Studio Set, regizor Goran Mihailov si Orchestra Simfonica Bucuresti.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.