Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Damaschin Public Relations, Gold la Sabre Awards

la SABRE Awards

Rogalski Damaschin Public Relations anunță câștigarea unui premiu Gold la SABRE Awards în cadrul categoriei Public Affairs pentru campania „Coaliția pentru o Nouă Prevenție 2013”.

Inițiată de „Fundația Prețuiește Viața”, campania a convins autoritățile din România cu privire la necesitatea introducerii vaccinului pneumococic în planul național de imunizări, astfel încât în fiecare an aproape 200.000 de copii nou-născuți vor beneficia de imunizare gratuită împotriva bolilor pneumococice.

Campania a impus pe agenda publică subiectul vaccinării, astfel că timp de aproape un an de zile a generat un val mediatic cu cel puțin o știre publicată în fiecare zi despre subiectul vaccinării împotriva bolilor pneumococice. Campania a mobilizat publicul din România să semneze o petiție publică adresată autorităților printr-un eveniment neconvențional care a avut loc pe 12 noiembrie 2012, atunci când agenția a scos în stradă și la metrou jucăriile bebelușilor bolnavi, creând primul flash mob al ursuleților de plus. Astfel, un simbol emoționant a devenit personajul principal al unei campanii care a acoperit 365 zile de activism.

Campania a primit anul acesta și recunoașterea juriului din cadrul European Excellence Awards, fiind nominalizată la două categorii: Sănătate și Organizații neguvernamentale. La nivel național, “Coaliția pentru o Nouă Prevenție 2013” a fost distinsă în 2013 cu trei premii Golden Award for Exellence în cadrul Romanian PR Award, cea mai mare competiție de profil din România, la categoriile Public Affairs, Advocacy și Lobby, Organizații non-guvernamentale & Societate civilă și Comunicarea produselor și serviciilor medicale. De asemenea, campania a mai obținut distincția Silver Award for Excellence la categoria Media Relations, în cadrul aceleiași competiții.

Tot în cadrul SABRE Awards, Rogalski Damaschin Public Relations a mai fost nominalizată la categoria Special Events cu evenimentul “Casa din Cărți de Joc”, prin care, alături de Amnesty International, a mediatizat cazurile de evacuări forțate ale romilor. Evenimentul a adus pe agenda publică problematica evacuărilor forțate și dreptul la o locuință adecvată, subliniind în același timp fragilitatea soluțiilor adoptate de autorități.

Bucuresti, 21.05.2014

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.