Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Damaschin Public Relations anunta finalizarea procesului de rebranding

“Good advocates” este promisiunea pe care Rogalski Damaschin Public Relations o face astăzi clienților, brandurilor, companiilor, consumatorilor, instituțiilor, autorităților și comunităților din România.

Rogalski Damaschin Public Relations anunță finalizarea procesului de rebranding printr-o poziţionare ce introduce o viziune nouă asupra PR-ului. Agenția își propune să introducă în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori. Astfel, misiunea agenției este să creeze un impact social și economic pozitiv prin idei care inspiră schimbarea în bine. În același timp, Rogalski Damaschin Public Relations lansează provocarea de a demonstra că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii, lideri.

Conceptul “good advocacy” se bazează pe o bună cunoaștere a priorităților și aspirațiilor publicului din România, prin utilizarea unor instrumente proprii ale agenției, printre care se numără “T.O.P.I.C” (cercetarea și analiza tendințelor, opiniilor, percepțiilor, influențelor și convingerilor publice) “Auditul Reputației” sau “Scorul de influență al liderilor de opinie”. Totodată, sub noua viziune, agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader, şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.

Noua identitate vizuală stilizează elementele din vechiul logo: scara – simbolul curiozității şi al urcușului disciplinat – sprijinită de un nor, simbol al creativităţii, al ideilor şi al imaginii de ansamblu. Culorile care compun noul logo marchează pe de o parte continuitate cu tradiția care a consacrat agenția în cei 6 ani de activitate, violetul fiind simbolul energiei și al inspirației, și pe de altă parte viziunea asupra viitorului, culoarea aquamarine adăugată în noua identitate fiind simbolul transparenței și al dialogului.

Agenția va continua să se concentreze pe proiecte de comunicare cu impact social pozitiv și își va diversifica până la sfârșitul anului portofoliul de servicii, capitalizând experiența de până acum a echipei sale. Printre proiectele sale de referință se numără primul “trust-mark” din industria alimentară românească – Biosecurizat de la Agricola Bacău, care a câștigat încrederea consumatorilor în carnea de pui pe fondul crizei gripei aviare; prima inițiativă de construire a unui brand de oraș în mediul virtual – “Bucureștiul Virtual”; proiectul “Școala de Bani”, care a oferit publicului un mediu interactiv și familiar pentru a găsi informație financiară corelată cu primele efecte ale crizei economice, în continuare cel mai premiat proiect de PR din România la 3 ani după încheierea sa și singurul inclus vreodată într-o carte care prezintă cele mai creative 100 de campanii din toată lumea cu impact social major (“Goodvertising”); campania “Coaliția pentru o Nouă Prevenție 2013” care a condus la schimbarea schemei naționale de imunizare a bebelușilor din România începând cu toamna acestui an.

Informații suplimentare: www.rogalskidamaschin.ro.

Bucuresti, 05.08.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.