free download 78 travel guides written by experts

Rogalski Damaschin PR lanseaza #goodaffairs

Rogalski DamaschinCompanie specializată în Public Affairs, creată împreună cu unul dintre cei mai experimentați specialiști în acest domeniu, #goodaffairs își lansează identitatea și viziunea sub umbrela cărora își propune să devină cel mai important pol de experți, idei și competențe în acest domeniu.

Rogalski Damaschin Public Relations anunță crearea unei noi companii specializate în Public Affairs, cu scopul de a dezvolta strategii și soluții dedicate organizațiilor care își promovează în mod legitim interesele pe agenda publică. Compania este condusă de Andreea Pleșa, din poziția de managing partner. Cu o experiență de 25 de ani în politică și Public Affairs, Andreea Pleșa este unul dintre primii practicieni din România. Cariera sa de 5 ani într-un partid politic, urmată de cea la Fundația Soros România este completată de poziția de consultant la prima firmă de Public Affairs din România – Central Europe Consulting Government Relations, precum și de cea de Public Affairs Manager la Coca-Cola România și Director de Comunicare la UPC România. În ultimii ani, Andreea a fost vicepreședinte de comunicare la Roșia Montană Gold Corporation.

“În viziunea noastră, Public Affairs înseamnă diplomația unui business, într-o lume în care puterea se schimbă sub presiunea generației digitale, care își manifestă activ influența și dorința de participare la deciziile publice. Companiile, media și factorii de decizie sunt astăzi mult mai sensibili la nevoile societății. Rolul nostru este să interconectăm agenda de business cu cea a factorilor de decizie, cu cea a mass media și în final cu agenda socială pentru găsirea unei soluții în beneficiul tuturor părților. Viziunea noastră este aceea de a crea profit pentru societate prin practici responsabile de Public Affairs”, a declarat Andreea Pleșa, Managing Partner și co-fondator al agenției #goodaffairs.

Identitatea noii agenții a fost creată astfel încât să reflecte această poziționare, având la bază un logo construit ca un hashtag stilizat, simbolul dialogului, al unității și al comportamentului social și participativ care marchează astăzi spațiul public. Fiecare dintre cele patru laturi ale acestui hashtag are o culoare proprie care semnifică cele patru mari categorii de public ce contribuie la dezvoltarea socială: comunitatea de business, mediul instituțional, mass media și publicul larg. Numele companiei #goodaffairs a fost ales astfel încât să corespundă viziunii și valorilor pe care le promovează: integritate, know-how și creativitate.
Având o echipă de specialiști cu experiență în mai multe industrii-cheie – farmaceutică, energie, banking&finance, FMCG, industrie și resurse, telecomunicații, #goodaffairs furnizează analize și soluții strategice contextualizate în funcție de agenda publică, adaptate modului de funcționare al instituțiilor și al grupurilor de interes. Consultanții #goodaffairs sunt specializați în modelarea agendei publice prin utilizarea inteligentă a insight-urilor, informațiilor, tehnologiilor și mesajelor care pun în mișcare spațiul public către o decizie acceptată de toate părțile implicate.

Bucuresti, 13.08.2015

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *