Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

RoDirect 2007 – Mesajul potrivit, la omul potrivit

ARMAD, Asociatia Romana de Marketing Direct pregateste o noua provocare pentru toti cei care vor sa descopere abordari, trenduri si tehnici de  marketing direct. Acestia sunt invitati pe 19 si 20 aprilie 2007, la locul potrivit – Crowne Plaza, pentru a afla de la persoanele potrivite despre eficienta marketing-ului direct.

Conferinta RoDirect este deja la a doua editie: succesul primei editii, RoDirect 2006, precum si confirmarea constanta a importantei marketing-ului direct in tara noastra i-au determinat pe membrii ARMAD sa continue traditia initiata in 2006 si sa organizeze un nou eveniment a carui menire este de a promova domeniul marketing-ului drect din Romania la standarde cat mai inalte.

Conferinta RoDirect 2006, desfasurata in luna iunie 2006, a adus in fata publicului  12 vorbitori din Romania, Marea Britanie, Austria, SUA, Ungaria si Belgia; acestia au prezentat pe parcursul a doua zile celor peste 200 de participanti secrete ale copywriting-ul pentru DM, tactici de comunicare, solutii tehnice inovative, aspecte legate de marketing direct multi-canal, legislatie si multe alte teme din domeniul marketing-ului direct.  

Pentru RoDirect 2007, ARMAD va aduce in premiera in Romania vorbitori de renume din  marketing-ul direct international. Printre acestea se numara: Drayton Bird – un personaj legendar al marketing-ului direct, autor al lucrarii de referinta “Commonsense Direct Marketing”, Heinz Fischer – presedintele onorific al Asociatiei Germane de Marketing Direct DDV si fondator al FEDMA sau Alfred Koblinger, pionier al marketing-ului direct in Austria si creativ premiat la nenumarate festivaluri din domeniu.

Informatii complete despre vorbitori, teme si ultimele noutati legate de conferinta se vor gasi incepand de luni, 26 martie, pe site-ul evenimentului: www.rodirect.ro. Inscrierile se pot face online pe acelasi site, prin e-mail la adresa rodirect@maximize.ro, sau telefonic la 021-300.39.35.

Sponsorii principali Touch Communication, Vodafone Romania, Xerox Romania, Reader’s Digest Romania, Open Public Services, Hit Mail, si Mailers va invita la evenimentul care va avea loc pe 19 si 20 aprilie la Crowne Plaza Hotel, Bucuresti. Alaturi de acestia, Mercury Promotions, Magyar Posta, Proximity Bucharest si Media Objects sunt sponsori ai conferintei RoDirect2007. Partenerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin, Media & Advertising, Mediafax, Internetcorp si Comunicate de presa.ro iar Xpress Printing este partener organizator, asigurand productia materialelor tiparite.

Bucuresti, 26.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.