Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Rodeo cu cai-putere” pus in scena de TEMPO pentru Chrysler, Jeep si Dodge

Pentru cei care considera ca masinile americane te fac sa iesi in evidenta in peisajul rutier inundat de automobile de productie europeana, Mercedes-Benz Romania prin TEMPO a organizat Caravana Chrysler, Jeep si Dodge in perioada 9 mai – 19 iunie 2008. Palarii de cowboy, decoruri western, muzica country, insigne de serif… si masini impunatoare – acestea sunt elementele pe care echipa de BTL de la TEMPO le-a adus laolalta sub conceptul „Rodeo cu cai-putere”. “Masinile pe care le promovam – marcile Chrysler, Jeep si Dodge – sunt mari, puternice, masini care trebuie “stapanite”. De aceea, in locul unei comunicari conventionale, echipa Chrysler, Jeep, Dodge a ales sa vina cu o provocare prin care sa se construiasca o legatura emotionala directa si puternica intre aceste brand-uri si conducatorii auto. Asa a luat nastere ideea unui rodeo… cu cai putere!”, a explicat Carmen Zahiu, BTL Director la TEMPO.
 
Caravana s-a desfasurat in 10 orase importante ale tarii – Sibiu, Timisoara, Cluj-Napoca, Targu Mures, Brasov, Constanta, Bucuresti, Galati, Iasi si Craiova –, avand ca obiectiv principal cresterea notorietatii celor 10 modele Chrysler, Jeep si Dodge participante – Chrysler cu modelele 300C si Sebring; Jeep, cu modelele sale Commander, Compass, Patriot, Grand Cherokee si Wrangler; Dodge Caliber, Nitro si Avenger – si, implicit, generarea unui numar cat mai mare de test drive-uri in aceste locatii.
 
Evenimentul s-a adresat tuturor conducatorilor auto pasionati de masinile voluminoase si puternice, care ii fac sa se simta stapani in „jungla” urbana…. si mai ales dornici sa interactioneze direct cu ele prin experienta unui test drive. Mesajul caravanei a fost „purtat” in fiecare oras de masini Jeep Wrangler branduite si sustinut prin actiuni de leafleting si plasare de postere in cluburi, restaurante si baruri, dar si la nivel ATL prin spoturi radio si machete in presa. De asemenea, au fost trimise invitatii la test drive catre baza de date a Centrelor Autorizate Chrysler, Jeep si Dodge precum si catre presa de specialitate.
 
“Odata cu aceasta caravana, masinile Chrysler, Jeep si Dodge au fost prezente pentru prima data in toate dealership-urile din tara, cu toata gama de modele. Au fost testate de cei interesati si aplaudate la scena deschisa, iar feedback-ul celor prezenti la eveniment a fost pe masura masinilor – in forta! In fiecare locatie am inregistrat, in medie, aproximativ 100 de test drive-uri care, mai departe, au generat un numar semnificativ de vanzari”, a afirmat Razvana Cernusca, Sales and Marketing Manager Chrysler, Jeep, Dodge.

Echipa implicata in Caravana Chrysler, Jeep si Dodge este formata din:
Carmen Zahiu – BTL Director TEMPO
Roxana Munteanu – BTL Account Executive TEMPO
Viorela Mirea – BTL Account Executive TEMPO
Alina Rosioreanu – Copywriter TEMPO
Edouard Cubassa – Art Director TEMPO
Razvana Cernusca – Sales and Marketing Manager Chrysler, Jeep, Dodge
Diana Udrea – Specialist Marketing Chrysler, Jeep, Dodge
Bogdan Andrei – Coordonator Retea Dealeri
Ionut Chirila – Coordonator Retea Dealeri

Bucuresti, 26.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.