Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Roddia: motivarea non-financiara – un instrument de business eficient

eficient în actualul context economic

·    Roddia estimează o cifră de afaceri de 2,6 milioane euro în 2008
·    Piaţa de interacţiuni şi motivare non-financiară este estimată la 150 de milioane de euro anul acesta

Roddia este o agenţie specializată în interacţiuni şi motivare non-financiară şi una dintre primele companii din România care a introdus acest concept în procesul de comunicare cu partenerii, clienţii şi angajaţii. În contextul unei pieţe ce a crescut în medie în ultimii ani cu 25%, până la 150 de milioane de euro, Roddia vizează dublarea cifrei de afaceri în 2009 faţă de acest an şi ocuparea poziţiei de lider până în 2010.

Piaţa specifică din România este încă în formare. O piaţă matură poate fi observată în SUA unde valoarea pentru 2006 a fost stabilită la aproximativ 61 miliarde de euro. Această cifră conferă evenimentelor de interacţiune şi motivare non-financiară o pondere importantă în bugetele de comunicare şi dezvoltare ale companiilor.

Actualul climat economic, puternic influenţat de criza financiară globală, generează în egală măsură riscuri, dar şi oportunităţi pentru companiile din România. “Următoarea perioadă va fi una mai dificilă, iar oamenii vor fi cei care vor putea face diferenţa. Problemele financiare vor atrage restricţii bugetare, însă investind în motivarea partenerilor, a clienţilor şi/sau a angajaţilor, companiile vor avea de câştigat”, declară Mihai Prisecaru, Director General Roddia.

Studiile “Society of Incentive & Travel Executives” (SITE) arată că mai puţin de 20% dintre angajaţi lucrează la potenţial maxim, iar 75% dintre aceştia consideră că ar putea fi mai eficienţi, în timp ce satisfacerea clienţilor se datorează, în proporţie de peste 80%, angajaţilor cu adevărat implicaţi şi informaţi. “Este necesară o creştere de doar 5% a gradului de loialitate a unui client pentru a ridica profiturile/client cu 75%. Motivarea non-financiară reprezintă un instrument de business ce poate eficientiza relaţia unei companii cu partenerii, clienţii, furnizorii şi angajaţii”, completează Mihai Prisecaru.

Interacţiunile şi campaniile de motivare non-financiară înglobează sub un singur concept evenimente destinate publicului larg, conferinţe, evenimente speciale, team building-uri, evenimente de incentive, campanii de incentivare şi de responsabilitate socială etc. Astfel, printre jucătorii prezenţi pe piaţă se regăsesc agenţii de BTL şi ATL, agenţii de PR, agenţii de evenimente si agenţii de turism. Roddia defineşte evenimentele de interacţiuni şi motivare non-financiară prin prisma orientării atenţiei spre factorul uman implicat în acestea, spre valoarea adăugată a acestor iniţiative.

Despre Roddia

Roddia a fost înfiinţată în 2005 sub numele de „Incentive Insight”, având ca rezultate în 2006 o cifră de afaceri de 680.000 de euro. Perioada scursă până în prezent a marcat o creştere rapidă atât a cifrei de afaceri, cât şi a portofoliului de clienţi. Printre aceştia se regăsesc Moeller, Sony, Carrefour, Ursus şi Raiffeisen Bank. În 2008, din dorinţa de a comunica mai aproape de clienţi, Incentive Insight trece printr-un proces de rebranding devenind Roddia. Compania estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 2,6 mil. euro, continuând să se extindă atât din perspectiva rezultatelor financiare, cât şi a echipei şi a portofoliului de clienţi.

Recent, Roddia şi-a extins aria de activitate prin proiectul “Ziua Verde”, iniţiativă de CSR (Corporate Social Responsability) cu scopul de a informa şi educa publicul larg cu privire la avantajele reciclării deşeurilor electrice, electronice şi electrocasnice (DEEE), precum şi a becurilor economice şi a tuburilor fluorescente. Campania s-a desfăşurat pe parcursul a 3 luni (iulie-septembrie) în 5 oraşe din România (Bucureşti, Cluj, Deva, Bacău şi Constanţa). Mai multe informaţii despre acest proiect pot fi găsite pe www.ziuaverde.ro.

Roddia creează experienţe memorabile, folosind tehnici de experiential marketing şi urmărind mereu cele mai spectaculoase efecte. “Obiectivul este ca participanţii la evenimente să se implice în acestea, obţinând astfel efecte durabile”, a comentat Prisecaru. Motivarea non-financiară capătă un rol foarte important în dezvoltarea şi eficientizarea relaţiilor dintre o companie şi parteneri, clienţi şi angajaţi în condiţiile actualelor probleme financiare globale. Informaţii complete despre companie pot fi obţinute accesând www.roddia.ro.

Bucuresti, 28.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *