Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Rockmedia Network lanseaza Tektonic.ro, site de gadgeturi, tehnologie si lifestyle digital

Publisher-ul online Rockmedia Network a lansat marti, 24 februarie 2009, Tektonic.ro, site de gadgeturi, tehnologie si lifestyle digital. Tektonic.roeste cel de-al patrulea proiect online lansat de Rockmedia in 2009, dupa lansarea retelei sociale de business iKonect, a portalului profesionistilor in comunicare Strategic.rosi a proiectului special Anti-Criza.rodezvoltat de catre Bizcity.

„Lansam nu doar un site dedicat tuturor celor pasionati de tehnologie, ci un ghid online cu si despre gadgeturi, un spatiu interactiv dedicat lor si relatiei interdependente dintre tehnologie si stilul de viata al omului modern. Urmeaza lansarea in site a unei zone de networking dedicata comunitatii pasionate de gadgeturi si integrarea unui comparator de preturi ce va oferi consumatorului platforma ideala pentru a lua cea mai potrivita decizie in momentul achizitiei unui anumit produs.” declara Dan Serbanescu, Editor Sef Tektonic.ro.

Publicul Tektonic este format din cei pentru care a fi la curent cu ultimele tendinte tehnologice este o pasiune ce trebuie alimentata in permanenta cu informatie relevanta. Ei sunt interesati de evolutia diverselor tehnologii, vor sa stie totul despre gadgeturi si ultimele lansari, dispun de suficiente resurse pentru a le cumpara si sunt si cei care influenteaza deciziile prietenilor in achizitia de tehnologie de calitate.

Dan Serbanescu si echipa sa si-au format cariera din a scrie despre tehnologie si a fi primii care testeaza si prezinta cele mai noi gadgeturi lansate pe piata din Romania. Alaturi de stiri, topuri, analize, review-uri si opinii, portalul contine o sectiune speciala cu video content, teste si reportaje despre evenimente din lumea tehnologiei.

Informatia este structurata in site in functie de doua mari domenii: tehnologie (tek) si utilizarea acesteia (tonic). Astfel, zona de tehnologie reuneste teste si articole despre hardware, software, foto sau laptopuri, in timp ce sectiunea “Tonic” acopera categorii precum muzica, film si lifestyle. In afara de aceste doua zone principale, “Teste” este sectiunea sub care se gasesc toate gadgeturile ajunse la redactie, “Top 10” reuneste o zona de topuri interactive, in care cititorii pot vota gadgeturile favorite din diverse categorii, “Brands” este o zona celor mai indragite si spectaculoase branduri, iar “404” este o sectiune dedicata gadgeturilor care nu au apucat sa ajunga si pe rafturile magazinelor din Romania.

 Bucuresti, 24.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *