free download 78 travel guides written by experts

Rockmedia Network lanseaza Strategic.ro, site de publicitate, media, marketing si PR

Publisher-ul online Rockmedia Network a lansat vineri, 13 februarie 2009, Strategic.ro, site dedicat industriei de marketing, publicitate, media şi PR din România. Strategic.ro este dezvoltat împreună cu fosta echipă editorială a revistei de specialitate Campaign România şi îşi propune să devină principala destinaţie online pentru toţi profesioniştii din comunicare.

"Ne propunem să fim cel mai complex portal de publicitate, marketing, PR şi media care există în acest moment în România. Obiectivul nostru este să oferim industriei o platformă interactivă de informaţie, dar şi un loc în care oamenii de strategie să prezinte studii de caz, iar creativii portofoliul de lucrări" declară Romaniţa Oprea, Editor-şef Strategic.ro

Site-ul va fi gazda dezbaterilor pertinente şi a părerilor avizate, locul unde se vor discuta ultimele trenduri din marketing, se vor viziona şi analiza cele mai noi spoturi TV şi campanii neconvenţionale, se vor discuta strategii de PR şi de new media, se vor susţine interviuri la dublu şi se vor prezenta ceea ce nu se vede din spatele filmărilor unui spot TV. Structura site-ului este organizată în jurul unor secţiuni principale:

Publicitate – include, pe lângă ştiri şi articole, o bază de date cu spoturi TV, prezentări ale celor mai noi campanii de advertising, atât autohtone cat şi internaţionale, profile de agenţie, dar şi detalii care se regăsesc în spatele celor mai remarcabile proiecte ale agențiilor de profil.

Marketing – oferă informaţii despre ceea ce trebuie să ştie un marketer pentru îmbunătăţirea unei strategii, iar datele sunt oferite de reprezentanţii celor mai puternice multinaţionale din România. De asemenea, site-ul pune la dispoziţia cititorilor o secţiune de branding şi una de design, ambele dezvăluind strategiile din spatele imaginii şi reputaţiei oricărui brand.

PR – rubrica descrie pe larg profilul unei industrii aflată în plină dezvoltare în România şi al principalilor săi actori, prezintă cele mai noi campanii autohtone, dar şi valorile şi membrii unor agenţii de PR.

Media – secţiunea include descrierea portofoliului, valorile şi membrii unei companii din domeniu, analiza trendurilor şi a strategiei din spatele celor mai bune campanii de media.
 
Digital – prezintă totul despre noile media şi felul în care acestea reinventează constant comunicarea, cu prezentarea celor mai dinamice companii din domeniu.

Cariere – va lua pulsul industriei şi va prezenta cele mai căutate posturi din comunicare precum şi ocupanţii acestora.

Pe lângă categoriile principale, Strategic.ro va găzdui o secţiune specială ce va cuprinde conţinut exclusiv, accesibil prin abonament, în care se vor analiza in detaliu proiecte speciale precum: Top Advertisers, Top Brands, AdMarket, Producători Audio/Video, Case de producţie, şi microsite-uri specializate dedicate celor mai importante festivaluri de publicitate pentru peisajul autohton.

Pe lângă portal, brandul Strategic o să dezvolte şi activităţi offline, precum evenimente şi conferinţe, iar pe print, ghiduri şi cărţi care acoperă segmentul de comunicare.

Bucuresti, 13.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *