Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rio Bucovina lanseaza un program de responsabilitate sociala pentru protejarea mediului inconjurator

din Romania

Rio Bucovina lansează primul program de responsabilitate socială, pe termen lung, al companiei: Inegalabila Românie, proiect susținut de Eco-Rom Ambalaje. Misiunea programului este de a încuraja protejarea mediului înconjurător, prin descoperirea și păstrarea locurilor unice din România, colectarea separată a deșeurilor de ambalaje și reciclarea acestora.

Programul Inegalabila Românie constă în multiple acțiuni de conștientizare a publicului larg despre efectele negative ale comportamentului iresponsabil față de mediul înconjurător, precum și activități de educare în direcția adoptării unei conduite prietenoase față de natură. O componentă esențială a programului este reprezentată de activitățile de ecologizare a unor zone naturale puternic afectate de intervenția umană. Astfel, o primă activitate parte din program este reprezentată de implicarea Rio Bucovina în acțiunea Let’s do it, Danube! desfășurată în 28-29 iunie, al cărui obiectiv a fost curățarea malurilor dunărene din România. Angajații Rio Bucovina s-au alăturat celor 4400 de voluntari, din cele 12 județe participante, care au reușit să colecteze peste 10.000 de saci de deșeuri de plastic, aluminiu, sticlă și materiale de construcții.

„Ceea ce ne-a determinat să dezvoltăm programul Inegalabila Românie, a fost dorința de a schimba atitudinea generală negativă față de țara noastră, reamintindu-ne astfel de lucrurile cu adevărat frumoase din România cu care ne putem mândri oricând și oriunde. Și pentru că Bucovina înseamnă autentic românesc, direcția de a stimula aprecierea și ocrotirea bogăției naturale inegalabile a țării noastre a venit natural. Pornim astfel la drum cu provocarea de a schimba atitudini, pe termen lung, încurajând protejarea zonelor unice din România, prin consum responsabil, colectare separata și reciclare. Programul Inegalabila Românie include o sumă de activități de implicare directă în acest demers, pentru că dorința noastră este să convingem prin puterea exemplului”, a declarat Andreea Constantinescu, Marketing Manager la Rio Bucovina.

„Cu toții recunoaștem și apreciem bogăția naturală pe care ne-o oferă țara noastră. Stă însă în puterea fiecăruia dintre noi să conștientizăm care ne sunt responsabilitățile față de natură și, mai departe, să contribuim la păstrarea unui mediu curat și sănătos. Eco-Rom Ambalaje sprijină inițiativa Rio Bucovina de implicare activă în viața comunității și de promovare a unui comportament responsabil. Suntem încrezători că printr-un efort comun și susținut, România va rămâne o țară de o frumusețe inegalabilă”, a completat Marius Brinzea, Director Marketing Eco-Rom Ambalaje.

Programul își propune să le reamintească românilor cât de bogat și divers este patrimoniul natural al țării noastre si prin intermediul spoturilor TV care înfățișează peisaje spectaculoase din România, surprinse de Dragoș Asaftei, Nicolae Coșniceru și Andrei Iliescu, trei dintre cei mai apreciați și premiați fotografi români.

Fanii programului sunt invitați să se alăture comunității de Facebook Inegalabila Românie și să împărtășească fotografii cu peisaje din România pe care le consideră inegalabile, primind titlul simbolic de „ocrotitori” ai respectivelor zone. Toate imaginile vor fi centralizate și localizate prin intermediul unei aplicații ce are la bază Google Earth, pentru a obține harta locurilor inegalabile din România. Astfel, programul urmărește generarea unui angajament de protejare a patrimoniului natural al României.

Programul Inegalabila Românie va fi comunicat prin spot TV, machete de presă, activități de PR, bannere outdoor, acțiuni de trade și BTL. O componentă consistentă a campaniei de comunicare a proiectului este online-ul, pornind de la dezvoltarea unei comunități de susținători și păstrători ai unei Românii Inegalabile, pe Facebook, și continuând cu aplicația de sharing a locurilor unice din țară, campanie de Facebook ads precum și alte acțiuni în social media.

Bucuresti, 23.07.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.