free download 78 travel guides written by experts

Rio Bucovina investeste in promovarea litoralului romanesc si in educatia pro-hidratare

Rio Bucovina: Românii consumă în jur de 53,7 de litri apă minerală naturală / locuitor / an, adică sub media europeană care este aproximativ de 100 de litri apă minerală naturală / locuitor / an.

Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, un jucător-cheie pe piaţa de apă minerală naturală, în top 5 pe piaţa românească, investeşte, alături de Primăria Mangaliei, în promovarea unui număr de 6 staţiuni de pe litoralul românesc, mai puţin vizibile în ultimul timp.

În ultimii ani, stațiunile Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus și Saturn au fost vizitate de un număr din ce în ce mai mic de turiști, majoritatea dintre ei alegând să se îndrepte către stațiuni mai cunoscute de pe litoralul românesc, precum Mamaia. De aceea, Rio-Bucovina s-a alăturat inițiativei Primăriei Mangalia de a demara campania ”Ofensiva Sudului” menită să atragă turiștii și să revigoreze turismul în aceste stațiuni. Campania, coordonată de Primăria Mangalia şi susţinută de Rio Bucovina, a început pe data de 9 iulie şi a încântat turiștii până la sfârșitul sezonului estival.

Parada Sudului a atras turiştii pe traseul Olimp – Neptun – Jupiter – Cap Aurora – Venus – Saturn şi a fost marcată de: 6 care alegorice decorate cu simbolurile staţiunilor, 10 caleşti, un autocar deschis pus la dispoziţie de primărie – ce a adunat turiștii pe traseul tuturor celor 6 staţiuni, 2 titicare, Fanfara Marinei Militare din Constanța, majorete şi diverse personaje de poveste. Săptămânal, parada s-a finalizat cu o mare petrecere pe plaja Perla Venusului sau Laguna – Mangalia, unde au participat aproximativ 1.500 de turişti la fiecare petrecere pe plajă.

Teatrul de Vară Jupiter a găzduit, cu susţinerea Rio Bucovina, concerte ale unor artişti faimoşi (cum ar fi Tudor Gheorghe cu taraful, Loredana, Compact şi Direcţia 5), o multitudine de piese de teatru, puse în scena de actori celebri ca Mircea Diaconu, Horațiu Mălaele, George Ivaşcu sau Adriana Trandafir, precum şi spectacole pentru copii oferite de trupa Zurli. Artiştii au beneficiat la discreţie de energizant Golden Horse şi sticle de apă Bucovina.

În paralel, pe tot pe parcursul “Ofensivei Sudului”, sub sloganul “Energizaţii contra Hidrataţii”, cei cu spirit de competiţie au putut să se înscrie ca jucători într-o serie de meciuri de fotbal organizate pe un teren amenajat pe plaja din staţiunea Jupiter. În fiecare zi, echipa câştigătoare a fost premiată cu premii oferite de Rio Bucovina, constând în multe baxuri de apă Bucovina (apă minerală naturală), precum şi Golden Horse (băutură energizantă).

Cei mici nu au fost nicidecum uitaţi, în staţiunile Venus şi Neptun organizându-se activităţi pentru copii precum body şi face painting, confecţionare de baloane, origami – figurine şi aranjamente din hârtie, ateliere de creaţie (lego, hand made – pietre, scoici), spectacole ad-hoc precum şi teatru pentru copii cu trupa Gestual Art, totul sub umbrela „Promenadei Copiilor”.

În toată perioada caravanei, compania Rio Bucovina a organizat o campanie educaţională, în sensul conştientizării importanţei hidratării corespunzătoare pe timpul verii. Astfel, Rio Bucovina a distribuit gratuit turiştilor prezenţi, fie la Promenada copiilor, fie la Parada Sudului, peste 4.000 de flacoane de apă, însoţite de materiale informative despre importanţa unei hidratări corecte şi ce înseamnă aceasta atât pentru adulţi, cât şi pentru copii şi bebeluşi.

Românii continuă să consume la jumătate faţă de media de consum europeană, cu toate că România este a treia ţară europeană, după Franţa şi Italia, cu potenţial de exploatare a resurselor de apă minerală naturală. Conform specialiştilor Rio Bucovina, românii consumă în jur de 53,7 de litri apă minerală naturală / locuitor / an, adică sub media europeană care este de aproximativ de 100 de litri apă minerală naturală / locuitor / an.

Despre Rio-Bucovina:
În 2006 a luat ființă compania Rio-Bucovina, cu capital 100% privat, având ca obiect principal de activitate producția / îmbutelierea apei minerale Bucovina, precum și a băuturilor răcoritoare.

Pe lângă acestea, ulterior, societatea își divesifică gama de produse în zona distribuţiei, incluzând la momentul actual o serie largă de bunuri alimentare și nonalimentare.

Mărcile proprii comercializate de Rio-Bucovina sunt: Bucovina – apă minerală naturală plată și carbogazificată; La Vitta – apa de masă; Malibu – apa de masă; Rio, La Vitta, Malibu, Bon Ton – băuturi răcoritoare; Golden Horse – băutură energizantă. Rio-Bucovina este unicul distribuitor în România pentru mărcile Zara (paste făinoase) și Becker’s Bester (suc natural de fructe).

Rio Bucovina a implementat și certificat un sistem de management integrat: calitate – mediu – siguranța alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 şi ISO 22000: 2005, în parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.

Bucuresti, 01.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *