free download 78 travel guides written by experts

Rio Bucovina incurajeaza consumul de apa minerala printr-o campanie

cu premii atractive si un autoturism Opel Corsa

Rio Bucovina deruleaza campania promotionala Infioara-ti simturile cu premii de senzatie dedicata consumatorilor de apa minerala naturala carbogazificata. Campania se desfasoara pana la data de 15 septembrie 2015 si pune in joc premii atractive pentru toata familia.

Saptamanal, consumatorii de apa Bucovina Carbo pot castiga vouchere in valoare de 100 RON fiecare pentru cumparaturi pe eMAG.ro si vouchere in valoare individuala de 300 RON pentru experiente inedite, oferite de SmartExperience.ro. Marele Premiu, noul model de autoturism Opel Corsa, va fi oferit prin tragere la sorti la sfarsitul lunii septembrie.

Concursul incepe la raft si ajunge online — pentru a intra in joc, este necesara introducerea codului de promotie aflat pe eticheta Bucovina Carbo — pe www.apabucovina.ro sau de pe pagina de Facebook dedicata.

Conceptul creativ a fost realizat de agentia de comunicare integrata WoPA (Weapons of Public Attraction) si implementat online de Advanced Ideas. Promotia continua comunicarea din campania Bucovina Carbo – Infioara-ti Simturile, in care se pune accent pe experienta intensa la nivel senzorial a consumatorului cu o apa minerala naturala plina de efervescenta.

Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia bauturilor racoritoare. Compania Rio Bucovina se afla in top 3 al producatorilor si distribuitorilor romani de apa minerala naturala.

Bucuresti, 26.08.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *