Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Rigips reinventeaza peretii! de The Secret Service

The Secret Service lanseaza Rigidur, o placa revolutionara produsa de Rigips, rezistenta la agresiuni mecanice si fizice, capabila sa sustina greutati mari, destinata amenajarii peretilor, tavanelor si podelelor.

Rigidur a fost vernisat publicului cunoscator, format din arhitecti si constructori, in cadrul Anualei de Arhitectura din acest an sub forma unor lucrari artistice. Acestea exprima vizual, intr-un mod simplu si direct, calitatile produsului integrandu-se perfect in peisaj – o sala de expozitie in care sunt expuse proiecte ale arhitectilor.

Lucrarile sunt de fapt obiecte reinterpretate din Rigidur care prin definitie sunt rezistente la actiuni mecanice sau fizice exercitate asupra lor sau pe care acestea le exercita asupra altor obiecte. O nicovala cu un baros, un sac de box, o tinta cu sageti frante alaturi si o bila de demolari toate facute exclusiv din Rigidur exprima mai bine decat orice leaflet de produs, roll up banner sau alt asemenea instrument tocit de vremuri soliditatea si rezistenta materialului.

"N-am vrut sa-i agresam pe vizitatorii Anualei, un public destept, pretentios si cu o elevata cultura vizuala, asa ca am ales sa vorbim despre produs intr-un mod elegant si surprinzator. Iar cand se asteptau mai putin, in cadrul galei de premiere de saptamana trecuta, am demonstrat si capacitatea placii Rigidur de a sustine greutati impresionante. Am recreat Supele Campbell ale lui Warhol sub forma unui tablou 3D in care conservele au fost inlocuite cu butoaie mari suspendate pe peretele Rigidur, a caror greutate insumata depaseste usor 300 de kg" declara Mihai Ene, Creative I Managing Partner The Secret Service."

Prezenta in cadrul celui mai important eveniment al lumii ahitectilor din Romania, desfasurat intre 14 si 28 mai la Sala Dalles, este parte dintr-un proiect de comunicare mai amplu si foarte targetat, dezvoltat de noi pentru promovarea Rigidur, un produs al Rigips Romania, companie pentru care lucram deja de ceva vreme ", afirma Adina Sorescu, Strategy I Managing Partner.

Muncesc cu drag si spor pentru acest proiect Adina Sorescu-strategie, Mihai Ene si Dragos Gheorghiu-creatie, Anatoli Mihailov-grafica 3D, Cristi Sinca-project management, Adrian Lulciuc – constructie "lucrari artistice".

Dupa ce au renuntat la parteneriatul cu 101, la finele anului trecut , Adina Sorescu si Mihai Ene s-au concentrat pe dezvoltarea The Secret Service, agentie independenta cu aceleasi abordari surprinzatoare si inovative, ce ofera de la inceputul lui 2009 servicii complete de strategie si comunicare.

In portofoliul de clienti al The Secret Service se regasesc companii precum Aviva Asigurari de Viata, Pneurom, AMC Pharma, Rigips Romania, Ganotti Protocol Services, Buget Consulting (Elephanto), Reimens Group.

Bucuresti, 27.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *