Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Richter Gedeon anunta debutul unei ample campanii nationale de contraceptie

2 din 5 femei sunt supuse riscului unei sarcini nedorite datorate unei administrări greşite a pilulelor contraceptive. Richter Gedeon, lider pe piaţa românească de contraceptive orale, derulează începând cu luna mai 2007, o amplă campanie de informare asupra metodelor corecte de administrare a pilulelor contraceptive

În perioada mai – iulie 2007 compania Richter Gedeon derulează în România o amplă campanie ce are ca scop informarea femeilor cu privire la modul corect de administrare a pilulelor contraceptive precum şi la riscurile implicate de o utilizare neadecvată a acestui tip de contracepţie.

Această acţiune iniţiată de compania Richter Gedeon are la bază o cercetare internaţională în rândul femeilor, care s-a axat în principal pe stilul acestora de viaţă, pe metodele de contracepţie utilizate şi mai ales pe obiceiurile lor în ceea ce priveşte utilizarea pilulelor contraceptive.

Rezultatele studiului au arătat că aproape jumătate dintre femeile care apelează la pilulele contraceptive uită să utilizeze pastila zilnică, din diferite motive, această situaţie fiind mult mai frecventă în cazul celor care utilizează pentru prima oară contraceptive.

„Contracepţia este o problemă pe cât de delicată, pe atât de serioasă. De aceea noi considerăm necesară o astfel de campanie de informare, care să se adreseze în mod clar şi deschis femeilor şi să le vorbească despre părţile pozitive şi neajunsurile diferitelor metode contraceptive, despre importanţa administrării corecte a pilulelor anticoncepţionale şi despre riscurile pe care le implică nerespectarea unor reguli simple, care pot duce până la o sarcină nedorită”, consideră Viorel Ţiţei, Product Manager Richter Gedeon.

Ca parte a acestei campanii de informare, Richter Gedeon le oferă gratuit femeilor care apelează la pilulele contraceptive un beep-er care să le reamintească acestora în fiecare zi că e timpul să îşi ia pastila, eliminând în acest fel orice surpriză neplăcută. Acest dispozitiv electronic funcţionează ca o alarmă zilnică de avertizare care se declanşează automat atât vizual cât şi acustic la ora setată în prealabil. Acesta beep-er este disponibil pentru utilizatoarele contraceptivelor Karissa, produse de compania  Richter Gedeon.

Medicii ne previn că omiterea administrării uneia sau a mai multor pilule în timpul unei folii poate duce la  sarcină.

Conform unui studiu realizat în Statele Unite, în cadrul căruia peste 100 de femei au fost chestionate despre modul de utilizare a pilulelor contraceptive, 48% uită să îşi administreze pilula, iar 52% dintre acestea nu uită niciodată să ia pastila. De asemenea, din procentul de 48% de persoane care uită să îşi ia pilula în timp util, doar 3% folosesc o metodă contraceptivă suplimentară, iar 27% dintre femeile participante la studiu, au declarat că uită să ia una sau mai multe pastile fără să apeleze la nici o altă metodă de contracepţie, iar restul de 18% la abstinenţă.

“Este foarte important ca femeile să devină conştiente de importanţa unei informări corecte asupra metodelor de contracepţie, a alegerii metodei potrivite, în funcţie de recomandarea medicului, a respectării unor reguli de administrare a contraceptivelor precum şi a riscurilor ce pot apărea ca urmare a nerespectării acestor reguli.”, este de părere Viorel Ţiţei, Product Manager Richter Gedeon.

Bucuresti, 24.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.