Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rezultatele HEINEKEN Romania pentru 2013

Cifra de afaceri netă a companiei scade cu 5% într-un an dificil

HEINEKEN România își anunță rezultatele pentru anul 2013:
• Cifra de afaceri netă în valoare de 1.120 milioane RON, în scădere cu 5% comparativ cu 2012.
• Rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care au înregistrat creșteri în cota de piață în volum și valoare.
• Portofoliul HEINEKEN România s-a dezvoltat în continuare: compania a lansat berea Bucegi la doză și Ciuc Radler Fără Alcool.
• Compania și-a menținut poziția de lider pe piață, crescându-și ușor cota de piață în valoare.

Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România: “2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul că strategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune.”

Progrese în cadrul Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better Future”:
· HEINEKEN își concentrează acțiunile din Agenda de Sustenabilitate în patru arii cheie, prin care poate influența amprenta companiei asupra mediului: reducerea emisiilor de CO2, protejarea surselor de apă, achiziția de materii prime și promovarea consumului responsabil. Pentru fiecare dintre acestea și-a stabilit ținte ambițioase.
· În 2013, HEINEKEN România a înregistrat progrese în toate ariile Agendei “Brewing a Better Future”. Compania a scăzut consumul specific de energie termică, consumul specific de apă și și-a eficientizat rutele de distribuție, reducând numărul de kilometri/hectolitru cu aproximativ 12%. Mai mult, HEINEKEN România a început un parteneriat de 2 ani cu Green WEEE International pentru reciclarea deșeurilor electronice. Totodată, a continuat dezvoltarea parteneriatului cu ALIAT, prin programul Alcohelp, pentru promovarea consumului responsabil și reducerea efectelor negative ale consumului abuziv de alcool. Alături de Asociația CSR Nest, compania a continuat să sprijine comunitățile locale prin programul HEINEKEN Pentru Comunități.

Planuri pentru 2014:
“În 2014 ne așteptăm, în continuare, la condiții dificile și ne vom ghida după aceeași strategie performantă pentru a susține creșterea sustenabilă a companiei”, spune Onno Rombouts.

Bucuresti, 31.03.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.