Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rezultatele grupului PRO TV in trimestrul 3 si primele noua luni ale anului 2015

În perioada ianuarie-septembrie 2015, grupul PRO TV, parte a grupului CME (Central European Media Enterprises Ltd.), a înregistrat o cotă medie de audienţă de 31,7% în prime time, pe segmentul de public comercial, reprezentând o creştere de 1,2 puncte procentuale faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, în acelaşi interval, performanţa grupului PRO TV a dus la creşterea avansului faţă de principalul competitor în ceea ce privește punctele de audiență în prime time, de la o diferență de 10,3 puncte de share în 2014 la 11,4 puncte de share în 2015. Topul programelor din această perioadă este dominat de producţii PRO TV: Românii au talent, Sunt celebru, scoate-mă de-aici! şi Las Fierbinţi.

În trimestrul 3 al anului curent, încheiat pe 30 septembrie, grupul PRO TV a înregistrat o ușoară creștere de 0,1 puncte procentuale a cotei de audienţă în prime time, pe segmentul de public comercial, datorată creşterii de 0,7 puncte procentuale înregistrată de PRO TV, principalul canal al grupului.

În trimestrul 3, grupul PRO TV a înregistrat un venit net de 32 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 2,3% la rate constante ale cursului de schimb, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014. OIBDA, profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare, a crescut cu 42,3% la cursul de schimb efectiv şi cu 67,8% la o rată constantă a cursului de schimb. Ratele constante ale cursului de schimb valutar, sau fluctuația like-for-like, reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb din perioada curentă asupra veniturilor şi cheltuielilor din perioada anterioară.

“Suntem încântați de rezultatele activității grupului PRO TV în acest trimestru și de contribuția valoroasă asupra performanței financiare a CME. Suntem mândri să le oferim telespectatorilor noştri o grilă de programe echilibrată, cu producţii locale şi conţinut achiziționat. Conţinutul local premium, care respectă cele mai ridicate standarde de producţie, este cel mai apreciat de publicul nostru, alături de blockbustere, filme în premieră şi seriale premium. În acest an, una dintre principalele noastre inovaţii este noul studio de ştiri, dotat cu tehnologie de ultimă generație, menită să ofere o experiență vizuală inedită și interactivă pentru produsul de ştiri cel mai important şi cel mai demn de încredere din România. PRO TV este lider în televiziune, digital media şi inovaţie, este o organizaţie puternică, eficientă şi lucrează cu cei mai buni profesioniști din domeniu. Ne pregătim deja pentru un an 2016 cu o grilă de programe cu și mai multe noutăţi!", a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Bucuresti, 28.10.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.