Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rezultate spectaculoase pentru Colgate-Palmolive

La nivel international, Colgate-Palmolive a inregistrat pentru cel de-al doilea sfert al anului 2006 vanzari spectaculoase si cresteri in volumul pe unitate. Vanzarile si volumul pe unitate au crescut cu 6% si respectiv 4%. Preturile globale s-au marit cu 1,5 %, in timp ce tranzactiile au crescut cu 0.5%. Considerabila crestere a fost sustinuta de cheltuieli substantiale pentru publicitate.

Cel de-al doilea sfert al anului 2006 include costuri de 115.9 milioane de dolari, costuri aferente Programului de Restructurare desfasurat de companie. In cel de-al doilea sfert al anului 2005, venitul net a insumat 342.9 milioane de dolari, inclusiv costurile de restructurare, profitul inregistrat fiind de 54.2%. Excluzand costurile legate de programul sus mentionat, profitul final este de 56.1%, un record pentru aceasta perioada.

 

Reuben Mark, presedinte si CEO, a afirmat: “Suntem incantati ca am reusit sa ne atingem obiectivele in ceea ce priveste cresterea profitului si a profitabilitatii, toate acestea fiind insotite si de o crestere interna foarte mare. Vanzarile produselor de ingrijire orala au crescut cu 12% la nivel international, fiind insotite de o crestere de doua cifre in America de Nord, America Latina si Asia, si estimam mentinerea acestui trend ascendent al vanzarilor. Pe viitor, ne asteptam ca profitul, inainte de efectuarea cheltuielilor de restructurare, sa se mareasca, acest lucru fiind rezultatul initiativelor noastre de reducere a costurilor, al sistemului de preturi imbunatatit, al economisirii in ceea ce priveste restructurarea si promovarea”.
Ian Cook, presedinte si COO a precizat: “Suntem multumiti ca noile produse, impreuna cu publicitatea internationala, genereaza cresteri ale cotei de piata atat in S.U.A., cat si in alte zone de pe glob.”

Precizari legate de performanta diviziilor:

America de Nord (21% din vanzarile companiei)
In America de Nord cresterea a fost alimentata de vanzarile noilor produse si de cresteri ale cotei de piata, vanzarile crescand cu 2.5%, iar profitul cu 6%.
Pe 1 mai 2006, Colgate s-a lansat pe segmentul Naturals, aflat in continua dezvoltare in S.U.A., prin finalizarea achizitiei a 84% din actiunile Tom’s of Maine, lider al pietei de ingrijire orala naturala si personala. Tom’s of Maine a imprimat vanzarilor din nordul Americii o crestere cu 1.5%.
Colgate se mentine pe pozitia de lider al pietei de pasta de dinti in S.U.A., avand o cota de piata estimata de ACNielsen la 37.3%. In Statele Unite, activitatile legate de noile produse contribuie la o crestere pentru toate categoriile. Printre produsele noi care s-au bucurat de un succes deosebit se numara pasta de dinti Colgate Luminous, periuta de dinti Colgate 360, detergentul lichid de vase Palmolive Oxy Plus Odor Eliminator si sapunul Irish Spring MicroClean.

America Latina (25% din vanzarile companiei)
Vanzarile in aceasta regiune au crescut cu 14%, atingand un nivel record, cu un volum pe unitate mai mare cu 7.5%. Tranzactiile pe pietele din alte regiuni au contribuit cu un procent de 1.5%, iar preturile mai mari au avut o importanta de 5% in vanzari. Per total, profitul din America Latina s-a majorat cu 23%.
Colgate continua sa-si consolideze pozitia pe piata ingrijirii orale in America Latina, castigand procente in cota de piata a pastei de dinti in toate tarile din regiune, realizand recorduri in Venezuela, Columbia, Ecuador si Chile.

Europa/Pacificul de Sud (24% din vanzarile companiei)
Nu sunt modificari in ceea ce priveste vanzarile, insa volumul pe unitate a crescut cu 1.5%. Profitul in regiune, insa, a crescut cu 4% – inregistrand un record absolut.
Colgate se mentine pe pozitia de lider pe piata europeana de ingrijire orala, inregistrand cresteri in cota de piata prin vanzarile pastelor de dinti in tari precum Anglia, Spania, Grecia, Suedia, Olanda.

Asia/Africa (16% din vanzarile companiei)
Vanzarile si volumul pe unitate au crescut cu 8% si, respectiv, 4.5%. Cresterile substantiale in volum au fost inregistrate in aproape toate tarile din regiune, preturile au crescut cu 2%, iar tranzactiile pe pietele externe cu 1.5%. Profitul in regiune s-a majorat cu 22%, un alt nivel record.
Colgate si-a consolidat pozitia pe piata de igiena orala din Asia, 9 tari din 14 raportand cresteri in cota de piata a pastei de dinti, cele mai spectaculoase fiind in Rusia si Ucraina.

Hill’s (14% din vanzarile companiei)
Produsele inovatoare si cele veterinare continua sa genereze cresteri in Hill’s, lider mondial in hrana pentru animalele de companie. Vanzarile si volumul pe unitate au crescut cu 9.5% si, respectiv, 5.5% pana la un nivel record in acest sfert secund al anului 2006. Profitul a crescut cu 5%, dupa o majorare de doua cifre a cheltuielilor pentru publicitate.

Bucuresti, 22.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.