Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rezultate contradictorii pentru BMW M8 GTE la Long Beach

Rezultate contradictorii pentru BMW M8 GTE la Long Beach

Bucureşti/München. Cu locul al cincilea în categoria GTLM, #24 BMW M8 GTE, pilotat de John Edwards (SUA) şi Jesse Krohn (Finlanda), a oferit BMW Team RLL un rezultat compensatoriu în cea de-a treia cursă a sezonului din IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

În cel de-al doilea BMW M8 GTE (#25), Alexander Sims (Marea Britanie) şi Connor De Phillippi (SUA) au fost lideri de moment în BUBBA Burger Sports Car Grand Prix, desfăşurat la Long Beach (SUA), datorită strategiei inteligente de pit stop, dar au fost obligaţi să abandoneze după 37 de tururi.

Rezultate contradictorii pentru BMW M8 GTE la Long Beach

Reacţii după etapa a treia din IMSA WeatherTech SportsCar Championship de la Long Beach

Bobby Rahal (BMW Team RLL, directorul echipei): Locul al cincilea este asemenea unei victorii. Iniţial, strategia noastră a funcţionat bine, cu un pit stop timpuriu şi propulsarea unei maşini pe primul loc după neutralizare. Era evident că ar fi fost dificil pentru noi să rămânem în frunte. Cu toate acestea, sunt dezamăgit pentru echipă pentru că toată lumea a muncit din greu. Vom continua lucrul şi sperăm să revenim la ritmul pe care l-am avut la Sebring.

Jesse Krohn (#24 BMW M8 GTE, locul al cincilea): Am obţinut maximum din maşină. Am fost în frunte cu #25 prin utilizarea inspirată a tacticii, dar am văzut alte maşini trecând pe lângă noi. Sunt mulţumit cu ceea ce am putut obţine astăzi, ţinând cont de ceea ce am avut.

John Edwards (#24 BMW M8 GTE, locul al cincilea): Am făcut o cursă bună, chiar dacă am ştiut că nu avem ritmul din calificări. Am planificat ca una din maşini să urmeze o strategia diferită şi a funcţionat când Alex a devenit lider sub neutralizare. Din păcate, nu a funcţionat aşa cum am planificat pentru că maşina #25 a fost împinsă de pe pistă şi a lovit zidul de pe margine. Am putut face o cursă curată cu maşina #24 şi cred că totul s-a desfăşurat cum trebuie.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.