free download 78 travel guides written by experts

Rezultate consolidate pe liniile de activitate profitabile si lansarea de servicii si solutii de asigurare inovatoare definesc parcursul UNIQA la finalul primelor 9 luni din 2019

• UNIQA Asigurari a raportat in primele noua luni al anului 2019 o crestere de 27% pe segmentul de asigurari non-auto, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, inregistrand prime brute subscrise in valoare de 24,6 milioane de euro pe aceasta linie de activitate, conform IFRS.
• UNIQA Asigurari de viata a continuat sa isi consolideze activitatea si in trimestrul al treilea din 2019, raportand prime brute subscrise din asigurarile de viata in valoare totala de 13,5 milioane de euro, conform IFRS. Cresterea a fost sustinuta de un avans de 17% in vanzarea produselor traditionale.
• Brandul UNIQA a lansat noi servicii si solutii inovatoare pentru a imbunatati experienta clientilor: asistentul digital ANA pentru notificarea si solutionarea rapida a daunelor – premiera absoluta pe piata de asigurari din Romania, UNICASCO – noul produs pentru asigurarea facultativa a autovehiculelor si UNISMART – un nou concept pentru asigurarile de viata.

UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au continuat sa isi dezvolte durabil activitatea si in trimestrul al treilea din 2019, incheind primele 9 luni ale anului cu rezultate consolidate pe liniile profitabile de activitate.

Asigurarile non-auto au ramas principalul motor de crestere, mentinandu-si trendul ascendent, cu o crestere de doua cifre procentuale comparativ cu aceeasi perioada din 2018. In zona asigurarilor de viata, rezultatele pozitive au fost sustinute, in continuare, de cresterea vanzarilor de produse traditionale.

Pe segmentul auto, strategia companiei a ramas definita de limitarea impactului asigurarilor obligatorii de raspundere civila asupra portofoliului, in timp ce asigurarile facultative de tip CASCO au continuat sa sustina cresterea profitabila a companei in zona clientilor retail.

Cele doua companii UNIQA au incheiat primele noua luni ale anului 2019 cu prime brute subscrise totale situate la nivelul de 73,4 milioane de euro, conform IFRS. Segmentele profitabile ale portofoliului de asigurari au fost principalii contributori la aceste rezultate si au generat o crestere de 6,4% fata de rezultatele obtinute in acelasi interval al anului trecut. Profitul cumulat al celor doua companii se mentine la nivelul de 1,7 milioane de euro, raportat pentru perioada anteriora a anului curent.

“Ne bucuram sa putem spune ca, dupa primele noua luni ale anului, rezultatele UNIQA continua sa fie sustinute de segmentele de asigurari care genereaza o crestere sanatoasa si durabila pentru companie. Suntem prima alegere in ceea ce priveste solutiile de asigurare pentru tot mai multi clienti din Romania. Ne asumam cu toata responsabilitatea rolul de partener de incredere, prezent si conectat la realitatea si nevoile clientilor, un partener pe care acestia se bazeaza pentru a proteja tot ceea ce conteaza pentru ei.”, a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.

Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari
Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari

“Rezultatele din zona asigurarilor de viata sunt, cu certitudine, un motor de crestere durabila pentru UNIQA in Romania. Odata cu lansarea noului concept de asigurari de viata in luna septembrie, am pasit intr-o noua etapa in evolutia companiei. Este un concept construit pornind de la realitatea si nevoile clientilor si se bucura deja de succes in randul acestora, ceea ce ne ofera increderea ca va avea o contributie importanta la dezvoltarea activitatii companiei si in urmatoarea perioada”, a precizat Valentin Coroiu, CEO UNIQA Asigurari de viata.

Valentin Coroiu, CEO UNIQA Asigurari de viata
Valentin Coroiu, CEO UNIQA Asigurari de viata

In trimestrul trei din 2019, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au continuat procesul de optimizare a costurilor administrative, companiile incheind primele noua luni cu o scadere de 2,9% fata de aceeasi perioada a anului anterior.

„Optimizarea constanta proceselor si implementarea de solutii digitale, care duc experienta clientilor la urmatorul nivel, sunt prioritati importante in cadrul strategiei noastre de dezvoltare durabila, iar impactul acestora se reflecta in rezultatele inregistrate de UNIQA si in primele noua luni din 2019, prin reducerea nivelului costurilor administrative”, a declarat Paul Cazacu, Vicepresedinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurari.

Paul Cazacu, CFO UNIQA Asigurari
Paul Cazacu, CFO UNIQA Asigurari

Servicii si solutii de asigurare inovatoare pentru imbunatatirea experientei clientilor

Trimestrul al treilea din 2019 a marcat, de asemenea, un moment important pentru UNIQA, in premiara pe piata de asigurari, prin lansarea ANA – primul asistent digital pentru notificarea si solutionarea daunelor din Romania.

Asistentul ANA face parte dintr-un amplu proiect de digitalizare, care a presupus si implementarea unei platforme integrate de management al daunelor, prin care specialistii pot administra dosarele de dauna rapid si eficient. Astfel, cu asistentul digital ANA, clientii profita din plin de tehnologie, avand la dispozitie cea mai rapida si simpla solutie de notificare a daunelor si despagubire pentru daunele usoare, ce poate fi accesata online, oriunde, oricand, la adresa https://daunerapide.uniqa.ro.

ANA s-a bucurat de interes ridicat in randul clientilor inca de la inceperea activitatii, la finalul lunii iulie, platforma online avand, pana in prezent, peste 17.000 de accesari.

In perioada iulie–noiembrie 2019, ANA a preluat 5% din dosarele de dauna pentru asigurarile CASCO.

Incepand cu luna noiembrie, ANA le ofera clientilor UNIQA asistenta si pentru avizarea si solutionarea daunelor asociate asigurarilor facultative pentru locuinta.

Cu o durata medie de 3 minute pentru fiecare sesiune de notificare, asistentul digital ANA are o contributie semnificativa la imbunatatirea experientei clientilor UNIQA in cadrul fluxului de daune.

“Suntem mandri de faptul ca UNIQA a lansat, in premiera pe piata asigurarilor din Romania, asistentul digital ANA pentru notificarea si solutionarea daunelor. Am inceput cu daunele asociate politelor CASCO si ne bucuram sa putem spune ca, la doar cateva luni de la lansare, ANA a invatat si asigurari pentru locuinta, astfel incat poate asista cu succes clientii UNIQA si pentru acest tip de daune. Si nu ne oprim aici: ANA se pregateste si pentru asigurarile de calatorie. Astfel, continuam sa dezvoltam solutii digitale pentru a tine pasul cu nevoile si asteptarile clientilor nostri, construind un mediu integrat, agil si inovator de interactiune cu acestia”, a precizat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO UNIQA Asigurari.

Iuliana Rusei, CITO UNIQA Asigurari
Iuliana Rusei, CITO UNIQA Asigurari

In trimestrul al treilea din 2019, cele doua companii UNIQA au acordat importanta imbunatatirii experientei clientilor si prin lansarea unor noi solutii de asigurare, tot mai conectate la nevoile reale si stilul de viata al acestora.

UNICASCO, noua asigurare facultativa pentru autovehicule, ofera o solutie completa de protectie financiara printr-un pachet de baza complet, fiind usor de personalizat prin adaugarea clauzelor suplimentare, in functie de nevoile de acoperire ale fiecarui client. Totodata, UNICASCO ofera servicii integrate, de tip “end-to-end”, clientii putand aviza daunele simplu si rapid cu ajutorul asistentului digital ANA.

Odata cu UNISMART, UNIQA a lansat un nou concept pentru asigurarile de viata, care ii ajuta pe clienti sa opteze pentru protectia de care au nevoie in functie de etapa si stilul de viata care ii reprezinta la momentul alegerii solutiei, aceasta fiind o asigurare mixta care ofera atat protectie financiara, dar si o modalitate de a economisi pentru mai tarziu.

“Dorim sa fim mai mult decat un asigurator care preia riscuri, vrem sa fim o companie care isi asuma un rol activ in viata clientilor. Cum reusim acest lucru? Suntem conectati permanent la realitatea si stilul de viata al clientilor nostri si dezvoltam produse care ii ajuta sa faca cele mai bune alegeri pentru solutiile de asigurare potrivite”, a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.

UNIQA, printre companiile de asigurari cu cele mai putine reclamatii

In ceea ce priveste situatia reclamatiilor, potrivit celui mai recent raport publicat de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara, UNIQA isi consolideaza pozitia in randul companiilor de asigurari din Romania fata de care clientii iti exprima cele mai putine nemultumiri. In primele noua luni ale anului 2019, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au inregistrat un numar total de 261 de reclamatii, in usoara crestere comparativ cu situatia din aceeasi perioada a anului anterior.

Cu o istorie de 10 ani in piata asigurarilor din Romania si beneficiind de peste 200 de ani de experienta la nivel international, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata continua sa aduca valoare in viata clientilor, concentrandu-si eforturile in trei directii principale: dezvoltarea de produse si servicii relevante, care adreseaza nevoi de asigurare specifice, eficientizarea proceselor si optimizarea costurilor prin digitalizare, precum si investitia in calitatea echipei de profesionisti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *