Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Revolut are un nou Head of Growth pentru Europa Centrală și de Est

Revolut visa

Revolut, super-aplicația financiară cu peste 18 milioane de clienți la nivel global, l-a numit pe Aleksej Koscejev în poziția de Head of Growth pentru Europa Centrală și de Est. Koscejev, care are o experiență relevantă în marketing, va fi responsabil de consolidarea brandului Revolut în țările din regiune, unde aplicația are 5 milioane de clienți, din care peste 1,7 milioane în România.

Aleksej Koscejev a fost Global Head of TV & offline al Delivery Hero, coordonând activitățile de promovare în Europa, Orientul Mijlociu și Nordul Africii, Asia-Pacific și America de Nord (SUA și Canada). Anterior, a deținut poziții de senior în echipele de marketing ale Lidl (Lithuania) și Vizeum – Dentsu Aegis Network, unde a lucrat opt ani.

Revolut visa

În calitate de Head of Growth pentru cele zece piețe locale unde Revolut este prezentă, Koscejev va coordona activitățile de marketing din România, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Lituania, Letonia, Estonia, Croația și Bulgaria. Prioritățile sale vor fi: consolidarea structurii echipelor locale, activarea de parteneriate cu branduri, agenții de publicitate și de media, derularea de campanii de influencer marketing, planificarea și implementarea campaniilor de marketing, utilizând diverse canale (marketing digital, managementul comunităților, activități offline de marketing), dar și derularea primei campanii tv a brandului.

“Revolut este asociat cu tehnologia de ultimă oră în domeniul financiar. Ceea ce ne propunem este să devenim un brand top-of-mind pentru toți cei care vor să dețină controlul asupra bugetelor personale și care vor să își îmbunătățească situația financiară. Prin scalarea conținuturilor de brand și prin campanii de comunicare de marketing inovatoare, ne propunem să creștem notorietatea Revolut și să atragem cât mai mulți clienți din regiune, dincolo de actualul nivel de 5 milioane de utilizatori. Pentru a ne atinge acest obiectiv, luăm în calcul, printre altele, și canale cu acoperire semnificativă, precum media audiovizuale. Sunt încântat și nerăbdător să văd cum prind contur aceste planuri, cu sprijinul colegilor din Revolut Bank Lituania, al echipei de la sediul central din Londra și al colegilor din regiunea CEE. În calitate de lituanian stabilit în Berlin, mă bucur să fac parte din echipa Revolut și abia aștept să lucrez alături de colegii din CEE pentru a crește și mai mult afacerile noastre în regiune”, a declarat Aleksej Koscejev, Head of Growth CEE la Revolut.

Europa Centrală și de Est este una dintre regiunile cu un important potențial de piață pentru Revolut, unde România și Polonia dețin poziții importante, cu peste 1 milion de clienți. Revolut este și un angajator atractiv pentru talentele din regiunea CEE, cu efective importante în Cracovia (Polonia) și la sediul central al Revolut Bank din Vilnius (Lituania). Compania a introdus la începutul pandemiei de COVID-19 un sistem de lucru hibrid și a lăsat la latitudinea angajaților să decidă dacă lucrează de acasă, de la birou sau din străinătate (până la două luni pe an). Revolut are deschise mai multe poziții pentru diverse roluri pentru extinderea echipelor locale în Europa Centrală și de Est.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.