Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Revista National Geographic lanseaza experimentul CUBUL DE GHEATA

prin care doreste sa atraga atentia asupra pericolului incalzirii globale

Ghetarii se topesc, nivelul marii creste, padurile sunt defrisate iar animalele salbatice, din ce in ce mai putine la numar, se chinuie sa supravietuiasca in ceea ce altadata erau habitatele lor. National Geographic Society face eforturi uriase pe plan international, printr-o serie de programe de conservare, sa protejeze resursele biologice, culturale si istorice ale Pamantului, totul sub sloganul “Sa avem grija de planeta!”

Cristian Lascu, redactor-sef al revistei National Geographic considera ca:
“O calota glaciara se poate topi fara sa ne pese, pentru ca e prea departe de noi. Dar cand un metru cub de gheata dispare in cateva zile sub ochii nostri in februarie, luna lui Gerar, asta ne poate pune pe ganduri. CUBUL DE GHEATA este un ingenios proiect de marketing care poate deveni si un experiment socio-meteorologic. Va invitam sa experimentam impreuna.”

In Bucuresti, la Piata Universitatii, in parcul Coltea, a fost adus un metru cub de gheata in care se afla un lingou de aur in valoare de 10.000 de euro. Banii sunt castigati de cel ce va estima cel mai exact timpul in care se va topi complet cubul de gheata si va trimite pronosticul  exprimat in zile, ore si minute prin SMS la 1433 (numar cu tarif de 0,35 euro + TVA, valabil in retelele Orange, Vodafone si Cosmote). Regulamentul concursului si detaliile complete despre participare se afla pe www.natgeo.ro
Participantii la concurs primesc ca reply automat Sfatul National Geographic, reprezentat de indemnuri de diminuare a pericolului incalzirii globale prin actiuni simple si usor de integrat in viata de zi cu zi.
 
Langa cub sunt plasate o camera web si o mini-statie meteo, astfel incat pe www.natgeo.ro se pot urmari imagini live din parcul Coltea precum si prognoza meteo zilnica, gratie parteneriatului cu Administratia Nationala de Meteorologie.
De asemenea, detalii despre stadiul topirii cubului se pot afla zilnic de la radio Europa FM si de la Kanal D, partenerii media ai CUBULUI DE GHEATA, ce asigura promovarea pe toata durata evenimentului.

Sponsorul evenimentului CUBUL DE GHEATA este Zaharul Margaritar.

Experimentul CUBUL DE GHEATA beneficiaza de o pozitie cheie in centrul Bucurestiului datorita sprijinului acordat de Primaria Sectorului 3, in calitate de partener.

CUBUL DE GHEATA are si sustinerea echipei de la Harta Verde a Bucurestiului, in parteneriat cu care National Geographic a realizat un prim proiect anul trecut, in editia din luna mai a revistei.

Pe durata experimentului CUBUL DE GHEATA, la sfarsit de saptamana, sambata si duminica, in parcul Coltea se vor organiza pentru publicul larg diverse actiuni legate de modul in care se poate diminua pericolul incalzirii globale precum si actiuni de divertisment realizate in scenografia si regia Marianei Pachis.

National Geographic este revista oficiala a National Geographic Society si a fost fondata in 1888, in prezent avand  31 de editii locale si peste 40 de milioane de cititori.

National Geographic este editata de Sanoma Hearst Romania, ce contine in portofoliu revistele Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic Traveler, Harper’s Bazaar, Esquire, Marie Claire, Casa si gradina, Villa Design, FEMEIA, mami, Femeia de azi, Bucataria de azi, Mamica de azi, Sanatatea de azi.

 Bucuresti, 02.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *