Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Revista Impact, realizata de Petrom si Re:ply, implineste 1 an

Cea mai mare companie din Romania, Petrom, inoveaza comunicarea cu angajatii săi. Revista interna a Petrom, Impact, sarbatoreste 1 an de aparitie. Revista si-a propus, de la bun inceput, sa acorde o importanta deosebita continutului si sa ofere cititorilor sai un produs publicistic de o calitate foarte buna.

Conceptul grafic si editorial a fost creat de catre agentia de comunicare Re:ply anul trecut, in urma castigarii licitatiei organizate de Petrom. Toate numerele aparute pana acum sunt realizate de catre Re:ply impreuna cu Petrom, si coordonate de catre serviciul de Comunicare Interna al Petrom.

„Prin intermediul Impact, am vrut sa le oferim colegilor nostri o imagine realista a companiei si industriei in care lucreaza si sa le intarim sentimentul ca apartin unei echipe foarte puternice. Ceea ce credem ca am si reusit, fiindca revista este perceputa ca o sursa credibila de informare si ca o platforma deschisa, care incurajeaza schimbul de idei intre toti angajatii Petrom”, declara Ilinca Macri, Head of Internal Communications..

„Acum un an, intr-un studiu facut de client, angajatii Petrom spuneau ca nu vor o revista cu un format greu de manevrat, cu un limbaj roz si in care rareori apare vreun sondor. Azi angajatii au o revista pe care o pot citi si pe scara autobuzului, in care colegii restructurati dau interviuri si in care sefii cei mari vorbesc daca au ceva important de spus. Sper si cred ca sansele ca Impact sa ajunga in pachetul cu hartie reciclabila s-au redus spre zero. Cu onestitate si curaj clientul si agentia mai au inca multe subiecte fierbinti de abordat, din viata celei mai mari companii din Romania”, declara Cristian Niculescu, Editor coordonator Re:;ply pentru revista Impact.

Revistele pentru angajati sunt un instrument de comunicare interna care castiga tot mai mult teren in Romania. Ele ajuta angajatii sa-si inteleaga compania in toata complexitatea si diversitatea sa, de la strategia generala si serviciile pe care le ofera pana la filosofia sa de business si implicarea in proiecte menite sa schimbe in bine viata comunitatii. In acelasi timp, revista interna ajuta membrii echipei sa se cunoasca mai bine si sa actioneze ca o echipa care merge in aceeasi directie si are aceleasi scopuri.

Echipa Re:ply implicata in proiect este alcatuita din Cristian Niculescu – Editor coordonator, Catalin Dumitru – Art Director, Cristian Herta – DTP, Florin Cojocaru – Editor, Alexandru Busuioceanu – Fotograf, Andrei Radu – Fotoeditor, Rodica Petcu – Corector si Gabriela Micaci – Publishing Project Coordinator.

Bucuresti, 05.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.