Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Revista CAPITAL deschide portofoliul de clienti pentru

ADDMIRROR (reclama din oglinda) alaturi de FLORIDA INVESTMENT MARKETING INC.

Liderul publicatiilor economice din Romania, revista Capital a ales ADDMIRROR pentru a-si promova campania de abonamente :,,Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital “ in timp ce Florida Investment Marketing Inc.  isi prezinta, prin intermediul aceluiasi sistem, serviciile in domeniul imobiliarelor de prim rang din Florida venind  in intampinarea investitorilor europeni si a persoanelor ce isi propun sa atinga un nivel de bunastare pe termen lung prin diversificarea portofoliului de investitii. Produsul conceput si dezvoltat de compania britanica ADDIRECT este descris de Simona Opris–business development CASIA COMMUNICATIONS ca fiind urmatoarea generatie de display pentru advertisingul static cu un effect de 4 ori mai mare decat cel al unui display clasic pentru perete si a carui tinta este sa ofere un mediu de advertising imposibil de neremarcat si de neretinut la un prêt real.
Aparent ,vanitatea oamenilor reprezinta un bonus pentru advetiseri –se pare ca persoanele care folosesc o toleta publica nu se pot abtine sa nu se uite in oglinda neavand alta posibilitate decat sa remarce printurile ascunse in spatele ei.

Astfel in Marea Britanie campanii recente precum SPIDER MAN DVD TRIAL produs ce apartine companiei  COLUMBIA TRISTAR, au generat un procentaj de recall de 63% in cadrul unui studiu facut asupra persoanelor care au vazut aceasta campanie .

Casia Communications va face un studiu de caz  si o analiza diagnostic a impactului campaniilor sale pe sistemul de advertising indoor Addmirror.

,,Cred ca era momentul pentru un upgrade a panotajului clasic pe care il intalnim in reclama indoor si sunt convinsa ca datorita acestui mediu care imbina eleganta cu tehnologia de varf neafectand imaginea advertiser-ului indiferent de locatia propusa ,ni se vor alatura branduri care vor considera Addmirror o excelenta oportunitate de a comunica mesajul intr-un mod inteligent in momentul de maxima atentie a persoanei targetate.’’ declara Simona Opris.

Bucuresti, 24.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.