free download 78 travel guides written by experts

Revista Biz realizeaza editia cu numarul 200 in spatiu public, timp de 48 de ore

Luni, 5 iulie si marti, 6 iulie, birourile redactiei publicatiei Biz se vor muta cu totul in spatiul Baneasa Shopping City unde, timp de 48 de ore se va realiza numarul 200 al revistei. Biz48h este un proiect experimental ce face parte din campania SustinePrintul!, demarata de Biz in urma cu o luna.

La experiment si-au confirmat prezenta oameni de afaceri si personalitati ce vor veni in redactia improvizata pentru sedinte foto si interviuri live. Printre cei confirmati pana in prezent se numara: Bogdan Enoiu – General Manager McCann Erickson, Aneta Bogdan – Managing Partner Brandient, Manuela Necula – Head of Country Ogilvy Group, Marius Ghenea – Presedinte PC Fun, Liviu David – Director de Creatie Next Advertising, Ilias Papageorgiadis – CEO More Real Estate, Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom, Andi Dumitrescu – GfK Romania, Radu Florescu – CEO Saatchi & Saatchi si membrii echipei nationale de rugby a Romaniei.

Alaturi de membrii redactiei Biz, vor participa la Biz48h cativa dintre cei mai activi oameni de comunicare din Romania. Sorana Savu, Senior Partner Premium Communication, Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi&Saatchi PR, Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group, Ioana Manoiu, Managing Partner GMP PR si Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice vor fi redactori pentru o zi si vor lucra cot la cot cu echipa revistei pentru editarea coverstory-ului.

Pe langa interviurile in redactie, vor avea loc altele ce se vor desfasura in timp real folosind mediile de comunicare instant. Unul dintre aceste interviuri este cel cu Dave Ulrich, autor, speaker si cel pe care publicatia BusinessWeek l-a desemnat #1 Management Educator&Guru. Acesta va fi intervievat prin Skype de Mara Gojgar, HRClub, in timpul experimentului.

Poti sa faci o revista in 48 de ore?

In principiu, da. Dar poti face o revista buna, lucrand in spatiu public? Aceasta este intrebarea la isi propune sa raspunda experimentul Biz48h. Asa cum sugereaza numele, se va scrie, intervieva, fotografia, edita, tehnoredacta, pregati de tipar si tipari prima transa a tirajului numarului 200 al revistei Biz in doar 48 de ore.

Si totul va fi public. Se va amenaja un studio unde se fotografiaza invitatii – vedete ale mediului de afaceri si nu numai – si un spatiu de interviuri. Experimentul va incepe luni dimineata, la ora 10.00, cu sedinta de sumar a revistei, si se va incheia miercuri dimineata, dupa 48 de ore, cu o prima serie de exemplare de colectie gata printate.

De ce Biz48h?

Acest proiect este un exercitiu de antreprenoriat creativ si de transparenta, care arata ca o revista este un mediu versatil, ce transmite mesaje si permite experimente pe care alte medii nu le suporta.

“Prin acest original test de rezistenta dorim sa aratam ca una dintre cele mai bune lectii invatate anul trecut in echipa Biz este importanta eficientei si a jocului in echipa. Un test de anduranta in conditii extreme era urmatorul pas pentru o echipa din spatele unei reviste renascute intr-un an de criza.” declara Marta Usurelu, redactor sef Biz.“Vrem totodata sa aratam cititorilor nostri ca suntem o echipa avangardista si ca ne propunem sa abordam mereu lucrurile intr-o maniera “noua, fresh si cool”, asa cum Aneta Bogdan a caracterizat revista Biz” adauga Usurelu.

Cum se intampla?

Luni, 5 iulie 2010.

Ziua incepe la ora 10.00 cu sedinta de redactie. Urmeaza interviuri cu OameniiBiz si sedintele foto. Cei mai cunoscuti oameni de comunicare sunt invitati sa scrie pentru Biz 200 articolul principal (Cover-story). Luni este totodata ziua in care se face research si se incepe redactarea materialelor celor mai consistente, a feature-urilor, analizelor si cover-story-ului.

Marti, 6 iulie 2010

Din zorii celei de-a doua zi se incepe machetarea revistei, stabilirea layoutului si aplicarea template-ului acestui numar.Se scriu materialele care formeaza paginile de opinii si de stiri ale celor doua zile. Dupa care, toata revista va fi editata si corectata. Marti va fi o zi foarte intensa pentru departamentul DTP (desktop – publishing), care face grafica si pune in pagina articolele. In paralel se prelucreaza pozele si se adauga retusurile finale.

In acelasi timp, o revista are si actiuni colaterale editarii. Departamentul de marketing va comunica permanent ce se intampla, folosind social media si blogul revistei. Departamentul de publicitate va furniza layout-urile pentru reclamele ce vor aparea in acest numar. Se vor procesa cereri de abonamente, iar departamentul de distributie va organiza lantul logistic de distributie a revistei.

Bucuresti, 01.07.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *