Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Reviriment de sfarsit de an pe piata evenimentelor MICE

Sfârşitul anului 2010 a adus o creştere vizibilă în domeniul evenimentelor corporate. Se pare că previziunile referitoare la stabilizarea acestei pieţe la sfârşit de an, s-au adeverit. Dacă în 2009, piaţa evenimentelor corporate s-a diminuat cu până la 45%, acum este timpul pentru o revenire în domeniu! Cauzele care au determinat această creştere se referă la stabilizarea financiară resimţită de unele companii, dar şi la faptul că bugetele de marketing au rămas neconsumate dintr-o prudenţă uşor de explicat la începutul anului, la care s-a renunţat acum.

«Dacă primăvara şi vara acestui an au fost caracterizate prin imprevizibilitate, din toamnă am observat o consolidare în ceea ce priveşte organizarea de evenimente, mai ales pe segmentul MICE (Meetings, Incentive, Co­n­ferences, Exhibitions). Octombrie a fost o lună plină pentru noi: petreceri destinate partenerilor de afaceri sau clienţilor, târguri profesionale, conferinţe şi gale de premiere (Marriott Exclusive, Premiile Piaţa, Bar Master Competition, Horia Brenciu show, Târgul de turism al României). Nici evenimentele destinate angajaţilor nu au lipsit în această perioadă şi mă refer aici la training-uri şi teambuilding-uri.», spune Şerban Andrei, unul dintre acţionarii firmei de sound, light and video solutions, Sin Media Sound (www.sinmediasound.ro). «Bineînţeles, toate aceste evenimente de business au fost presărate cu evenimente private, de care nici noi, nici alte firme nu au dus vreodată lipsă.», adaugă Şerban Andrei.

Nu numai că evenimentele au crescut ca număr în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, dar şi din punct de vedere al complexităţii. Tematicile au rămas însă aceleaşi. «O mare bucurie şi surpriză, în acelaşi timp, pentru noi a fost că multe dintre evenimentele pe care le-am organizat anul trecut, le organizăm şi anul acesta. Aşadar, pe de o parte, este îmbucurător că mare parte dintre clienţi au decis să nu renunţe la periodicitatea evenimentelor, iar pe de altă parte, este măgulitor că ne-au rămas fideli.», explică Marius Bogatu, cel de-al doilea acţionar Sin Media Sound.

Bucuresti, 11.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.