Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Reteaua Worldwide Partners se intalneste in acest an, in premiera, la Bucuresti

Headvertising organizează pe 10 şi 11 septembrie la Bucureşti întâlnirea anuală a agenţiilor de publicitate independente din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), afiliate reţelei de knowledge internaţional Worldwide Partners (WPI).

Worldwide Partners reprezintă cea mai extinsă reţea de agenţii indepedente din care fac parte 92 de companii din 54 de ţări din Asia, Europa, America de Sud, Orientul Mijlociu şi America de Nord. Principala misiune a reţelei este aceea de a ajuta agenţiile (şi implicit clienţii acestora) să îşi îmbunătăţească performanţele într-un mediu în continuă schimbare, prin conturarea unor abordări eficiente atât din perspectiva creativităţii cât şi a costurilor.

Timp de două zile, la întâlnirea ce are ca temă principală “Redefinirea succesului” – vor fi abordate subiecte legate de oportunităţile identificate pe timp de criză, dar şi de traseul pe care aceste oportunităţi îl urmează la nivel creativ. O secţiune aparte va fi dedicată dezbaterilor de noi idei în ceea ce priveşte viitorul marketingului văzut în special din perspectiva comunicării integrate.

Pe lângă seminarii şi workshop-uri, va fi adus în discuţie felul în care experienţa fiecărui membru al Worldwide Partners poate fi valorizată în reţea şi cum se poate îmbunătăţi utilizarea acesteia în Europa pentru a obţine o eficienţă mai mare în colaborare.

“Worldwide Partners e o reţea puţin ciudată dar extrem de interesantă, şi poate de aceea ne-a şi surâs să ne afiliem ei. E o reţea în care nu există un “centru” puternic care mulge regiunile, ci dimpotrivă – un centru a cărui unică necesitate de a exista este facilitarea schimbului de informaţii între toate agenţiile din reţea. E o reţea în care nu esti silit de vreun headquarter să cooperezi, ci una în care chiar vrei să cooperezi şi să schimbi idei sau experienţe. Exact în linia acestui permanent schimb de informaţii şi “best practices” se înscrie şi întâlnirea de la Bucureşti”, declară Şerban Alexandrescu, asociat Headvertising.

La întâlnire, pe lângă Al Moffatt, President & CEO Worldwidepartners şi Ian McAteer, Chairman Worldwidepartners vor participa ca vorbitori şi Philip J. Kitchen, profesor marketing strategic, Chris Start – fondator Start Development, Yonathan Dominitz – Managing Partner Mindscapes.

Bucuresti, 09.09.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.