Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Reteaua Privata de Sanatate Regina Maria marcheaza Ziua Mondiala a Donatorului de Sange

printr-o campanie neconvenţională

„Nu ştii cine ţi-ar putea salva viaţa“ este mesajul principal al campaniei desfăşurate în perioada 10-17 iunie de către Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria, pornind de la ideea că în întreaga lume milioane de oameni le datorează viaţa unor persoane pe care nu le-au întâlnit niciodată. Astfel, de Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, 14 iunie, Regina Maria îşi propune să arate cât de valoros este gestul de a dona sânge şi să încurajeze în acest fel donarea voluntară de sânge.

Ideea reprezintă o iniţiativă a agenţiei Tempo Advertising, implementată de Rogalski Grigoriu PR şi are la bază o execuţie simplă, dar ingenioasă. Românii care călătoresc cu metroul bucureştean în această săptămână vor putea vedea, în dreptul scaunelor de pe peroane, în staţiile Unirii 1, Unirii 2, Universitate, Victoriei 1, Victoriei 2, legături sub forma unor „tuburi de transfuzie”. Astfel, între persoane care nu se cunosc se creează pentru câteva minute legături deosebite: oricare dintre ei ar putea deveni, la nevoie, donator pentru celălalt.

„Din nefericire, România este pe penultimul loc în Europa în ceea ce priveşte donarea de sânge. Doar 1,7% dintre români donează sânge, iar de cele mai multe ori pacientul depinde de sângele donat de familie sau prieteni. Practic, viaţa oricăruia dintre noi poate depinde la un moment dat de donaţia de sânge din partea unui necunoscut. Am decis să susţinem activ Ziua Mondială a Donatorului de Sânge încurajând cât mai mulţi oameni să doneze. Este un gest simplu, dar are puterea de a salva vieţi“, a declarat Cristiana Vago, Marketing & PR Manager Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria.

„Ideea acestei campanii ne-a venit după ce am aflat cât de puţini oameni donează şi am conştietizat că vieţile noastre stau, de multe ori, în mâinile unor necunoscuţi. Prinşi în aglomeraţia zilnică de la metrou, ne-am imaginat cum ar fi dacă omul de pe scaunul din faţa noastră ar fi cel de care depinde viaţa noastră. Dacă ar fi să ne luăm după statistici, aproape toate scaunele din partea cealaltă ar fi goale. Aşadar am gândit o execuţie simplă, dar puternică, care să tragă un semnal de alarmă asupra faptului ca oricare dintre noi am putea fi salvati sau am putea sa salvam, la rândul nostru, un necunoscut.“, a afirmat Viorel Holovaci, Art Director, Tempo Advertising.

În România se înregistrează un deficit major de sânge, donatorii asigurând doar 65% din totalul necesar. Procentul de 1,7% din populație care donează sânge este mult mai mic decât cel înregistrat în alte state – 10% în Danemarca, 9% în Anglia, 8% în Olanda, 6% în Germania, sau 4% în Ungaria.

Românii care vor să doneze sânge pot găsi la acest link lista de centre de transfuzie: //doneazasange.ro/unde-pot-dona-sange/.

Bucuresti, 12.06.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.